موضوعات داغ

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی در ناوگان پلیس اوکراین

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برای مصرف بهینه سوخت و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، بهترین راه ممکن استفاده از وسایل نقلیه کم مصرف و دوست دار محیط زیست در چرخه حمل و نقل عمومی خواهد بود که در کشور خودمان هم برای نوسازی و بهسازی سیستم حمل و نقل چنین موضوعی مطرح شده است که بخشی از آن می‌تواند اتوبوس‌های پاک در کنار تاکسی‌های هیبریدی باشد، اما چه بهتر که ماشین‌های هیبریدی نقش بازتری داشته باشند و در ارگان‌های دیگر هم مورد استفاده قرار گیرند، درست همانند پلیس اوکراین که ماشین‌های شاسی بلند هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر را به ناوگان خود اضافه کرده است.
این حرکت نه به صورت نمونه، بلکه کاملا گسترده در دستور کار ناوگان پلیس اوکراین قرار گرفته است تا با یک همکاری مستقیم با کمپانی خودروسازی میتسوبیشی و اضافه کردن 635 دستگاه خودروی میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی به ناوگان، شاهد پاک‌ترین ناوگان پلیس جهان حداقل تا به اینجای کار باشیم که قطعا تاثیر بسیار بالایی در بهره‌وری انرژی و داشتن هوای سالم خواهد داشت.
میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی

گفتنی است که ماشین‌های اضافه شده به ناوگان پلیس اوکراین بدون هیچگونه دستکاری فیزیکی، دقیقا همان ماشین‌های استاندارد میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی هستند که در سراسر جهان به مشتریان عرضه می‌شوند، پس در این خصوص می‌توان گفت به طور منظم یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی با حداکثر قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن متر و همچنین از دو موتور الکتریکی 60 کیلووات ساعت بر روی محورهای جلو و عقب اتومبیل استفاده شده است تا عملا شاهد یک اتومبیل شاسی بلند چهار چرخ محرک با سیستم محرک هیبریدی باشیم که نیروی اصلی این موتورها توسط باتری‌‌های 12 کیلووات ساعت/ 300 ولت تامین شده و تا حداکثر 50 کیلومتر تنها در حالت الکتریکی برای اتومبیل کاردهی دارند.
با ترکیب نیروی هر دو موتور میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی نیز حداکثر 200 اسب بخار قدرت بدست می‌آید که در عمل باعث شده تا شتاب صفر تا صد این خودرو به عدد 11 ثانیه و همچنین حداکثر سرعت آن هم به مرز 170 کیلومتر بر ساعت برسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/11
همه دنیا فهمیدن اوتلندر چه ماشینیه به جز یه سری شل مغز که هنوز سانتافه می گن بهتره ! کم نیست ماشین پلیس شدن سرچ کنید چقدر از محصولات میتسوبیشی تاحالا تو کشور های مختلف پلیس شدن