موضوعات داغ

مرور چند سوپر لوکس حاضر در بازار 2017

عکس نویسنده
نیما محمدی
نویسنده
عکس مطلب اول
به وضوح انتخاب قاطع یک یا چند خودرو به نمایندگی از تمام خودرو های بازار در یکی از رنگارنگ ترین صنایع روز دنیا ،کاری بس دشوار است و دل و جرات زیادی می طلبد.با این حال سعی می کنیم با کمک گرفتن از اطلاعات ارائه شده از طریق شرکت های سازنده و برسی مدل های لوکس غول های این صنعت، نظر علاقه مندان به این نوع خودرو ها را جلب کنیم.طبیعی است که در این بررسی معیار اصلی و تقدم بر راحتی بوده است. با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید و ویدیو جذاب انتهایی را نیز از دست ندهید!

لینکلن کانتیننتال

لینکلن کانتیننتال

لینکلن کانتیننتال Lincoln Continental 2017
مگر می شود جایی بحث خودروهای لوکس به میان آید و از فرزندخوانده فورد بزرگ یاد نشود؟ شرکت لینکلن این سدان جذاب را علاوه بر سیستم محرک جلو با سیستم تمام چرخ محرک نیز ارایه می کند تا با حداکثر قدرت 400 اسب بخار و حداکثر گشتاور 400 پوند فوت(542 نیوتون متر) چیزی کم نگذاشته باشد.در ضمن حجم موتور این خودروی پرقدرت و البته خوش اشتها 3.0 لیتر (و در صورت سفارشی سازی 3.7لیتر) می باشد.

ولوو XC90

ولوو XC90

ولوو XC90
شرکت سوئدی Volvo که تا چند سال پیش برای ما با اتوبوس های ویژه اش شناخته می شد سالهاست که در زمینه ساخت ماشین آلات سنگین و فعالیت در زمینه صنایع دریایی در اروپا شناخته شده است.اما مدتی پیش با ساخت XC 90 در یک زمینه دیگر یعنی طراحی و ساخت خودروهای سبک نیز خودی نشان داد.راحتی برای مشتریان خودرو های لوکس تقریبا به همه چیز ترجیح داده می شود و این شرکت بخش عمده ای از راحتی را با طراحی خاص 7 صندلی درنظر گرفته شده،مهیا کرده است .البته ارایه یک نرم افرار برای کنترل خودرو (Volvo On Call App) به وسیله موبایل،سیستم صوتی با 19 اسپیکر با سیستم
(cutting-edge Bowers & Wilkins) که به گفته سازنده این خودرو را به سالن کنسرت گوتنبرگ مبدل کرده و دیگر آپشن ها، سازنده سعی کرده بر ویژگی های انحصاری خود در این خودرو بیفزاید.

پورشه  Panamera2107

پورشه Panamera2107

پورشه Panamera2107
البته که شرکت پورشه نیاز به معرفی ندارد و البته که این مدل را باید یک ابرخودرو دانست.پورشه به اعتقاد همیشگی خود مبنی بر تولید خودروهای اسپرت همچنان پایبند است و به هیچ قیمتی حاضر نیست شتاب و سرعت را فدای دیگر موارد نماید. مدل Panamera 4S که گفته می شود از نظر موتوری با رقبای هموطن خود یعنی Audi RS4 و Audi RS5 شریک خواهد بود،0 تا 100 را در 4.2 ثانیه می پیماید و حداکثر سرعت را برای 4S ، 290 کیلومتر برساعت و برای مدل Turbo ،305 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده اند.

بی ام و سری 7 individual

بی ام و سری 7 individual

بی ام و سری 7 individual
جذابیت و محبوبیت بی ام و تمام نشدنی است.i7 برای موفقیت در بازار سال 2017 راه دشواری پیش رو ندارد.به لطف آپشن های ویژه ای همچون اجرای دستورات با Kinect موجود در مقابل راننده ،دوربین نمایش اطراف به صورت 360 درجه و نمایش سه بعدی موانع گرفته تا چرم با کیفیت دست دوزی شده صندلی ها و موارد خاص مشابه، طبیعی است که همچون گذشته بخش عظیمی از بازار خودرو امسال معطوف به این شرکت باشد.

جگوار XJ

جگوار XJ

جگوار XJ
شرکت شناخته شده بریتانیانی با ساخت این سدان خوش استیل نام خود را در بین برترین سازنده های خودروهای لوکس قرار داد که با موتور 470 اسب بخاری در نمونه 5.0 لیتری V8 و گشتاور 757 نیوتون متری در کنار رقبای دیگر خودنمایی می کند.رسیدن به سرعت 100 کیلومتر برساعت از حالت توقف به وسیله این خودرو تنها 4.9 ثانیه زمان می برد.طبق اعلام شرکت سازنده در هر کیلومتر 149 گرم Co2 تولید می کند و به طور کلی ایمنی،زیبایی داخل و بیرون و البته راحتی سرنشین را به زبان خاص خود تعریف می کند.

آئودی 2017 Audi A8 L

آئودی 2017 Audi A8 L

آئودی 2017 Audi A8 L
اگر شما نیز از طرفداران این شرکت و محصولاتش هستید،قطعا منتظر ملاقات یک نماینده از این شرکت در این لیست بودید. A8 علاوه بر چراغ جلو خاصی که قبلا درباره اش گفتیم،دارای سیستم کلید هوشمند که البته مورد آنچنان جدیدی نیست وسیستم self close درب هاست.به علاوه A8 در شیشه های عقب ،کنار و sun roof از Sun Shade بهره می برد که گویا این نکته است که آسودگی سرنشین را همه جوره در نظر گرفته است. همچنین فضای مناسب برای سرنشین عقب و استفاده از کنترل گر های pop Up متعدد، حداقل آن چیزیست که راحت طلب ها از این سازنده انتظار دارند.اما هماهنگی تزیینات چرم و چوب داخل خودرو و طراحی هنرمندانه فضای داخلی نیز مواردی است که نمی شود به سادگی از کنار آن عبور کرد.

2017 Range Rover SVAutobiography

2017 Range Rover SVAutobiography

2017 Range Rover SVAutobiography
SUV پرتوان شرکت Land Rover در همان اوایل کارش،حسابی برای خود در بین هواداران SUV های لوکس،جا باز کرد.
SVAutobiography در دل خود از یک موتور 5 لیتری V8 استفاده می کند که قدرت آن تا 542 اسب بخار می رسد. در این خودرو از سیستم کمک راننده پیشرفته استفاده کرده که شامل؛ ترمز مستقل اضطراری، هشدار خروج از خط، سیستم کمکی پارک عقب و کروز کنترل با محدود کننده سرعت است. در ضمن ویو فوق العاده فضای بیرون از خودرو، با Sunroof پانارومیک به سرنشین حس خوبی می دهد.در واقع به طور خلاصه می توان گفت Range Rover با معرفی این مدل به بازار تقریبا تمام چیزی که ما از یک شاسی بلند انتظار داریم را در اختیارمان قرار می دهد.

بنتلی 2017 Bentayga

بنتلی 2017 Bentayga

بنتلی 2017 Bentayga
به طور کلی با طراحی بیرونی بحث برانگیز شرکت بنتلی،در صورتیکه بحث زیبایی بیرونی برای Bentayga مطرح شود،شاید زشت زیبا برای آن بهترین لقب باشد اما ظاهر تمام ماجرا نیست! صادقانه بگوییم؛ در مورد سریعترین SUV صحبت می کنیم. این خودرو با حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت لقب سریع ترین را نیز مال خود کرده اما این بار بدون هیچ بحثی! موتور دوقلوی توربوی 6 لیتری W-12 با توان 600 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتون متری این سوپرلوکس نام آشنا را پیش می راند.اما بر خلاف ظاهر ساده بیرونی،طراحی داخلی Bentayga ،زیبایی را با جزئیات تفسیر می کند که در ویدئو ملاحظه خواهید کرد. از نظر امکانات نیز این خودرو با داشتن قابلیت هایی چون Sunroof سرتاسری،کلید های کنترلر الماس روی فرمان و... کاملا رویایی به نظر می رسد.

مرسدس 2017 Maybach S600

مرسدس 2017 Maybach S600

مرسدس 2017 Maybach S600
حضور Maybach s600 در لیست برترین ها همیشه قابل پیش بینی است.لیست بلند بالای آپشن های مدل سال قبل S600 را اگر به خاطر بیاورید در سال 2017،گسترش یافته که پوشش های زرهی ویژه ای به آنها اضافه شده است. این خودرو اولین خودرویی است که توانست استاندارد VR10 (سطح عالی محافظت بالستیک) را به عنوان یک خودرو شهری دریافت کند.در میان شرکت های تولید کننده خودروهای لوکس و سوپر لوکس می توان مرسدس را همیشه در صدر دانست چرا که هیچ دلیل فنی نمی تواند از میزان راحتی محصولات این کمپانی بکاهد.

رولز رویس 2017 Phantom

رولز رویس 2017 Phantom

رولز رویس 2017 Phantom
بسیاری شرکت رولز-رویس را مظهر افتخار بریتانیا در صنعت وسایل نقلیه موتوری می نامند.در صدر لیست ما فانتوم 2017 قرار دارد.هر چند مدتی کوتاه از تولد برادر کوچک و بسیار گران قیمت فانتوم، sweptail می گذرد،اما فراموش نکنیم ما در حال بررسی مدل های موجود در بازار حال حاضر هستیم و شاید شایسته ترین خودرو برای جانشینی فانتوم همین سویپتیل باشد. آسودگی بیشتر با آپشن های بیشتر میسر می شود و باید بدانیم اگر کسی تمام آپشن های موجود در این خودرو را مرور کند زمان زیادی لازم دارد و باید گفت سوپر لوکس تر از محصولات رولز-رویس حداقل فعلا یافت نمی شود!
ویدیو زیر مروری بر خودروهای یاد شده است که واقعا ارزش دیدن را دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/13
ولوو xc90 كه عاليه دوستم براي پدر بزرگش رو اورده بود به نظرم بيشتر براي +٤٠ سال هست وزير چهل سال تو بازار پورشه ماكان يا بي ام و سري ايكس انتخاباي بهتري هست چون ديزاين داخل ساده هست واقعا و خيلي شكيل و حس لوكس بودن القا ميشه البته خب تو شاسي بلند ها و بازار انتخاب عاليه ولي اي كاش پورشه پانامرا باز وارد ميشد و اي كاش ميتونستيم خودروهاي جگوار لندروور رو هم تو خيابونامون ببينيم وقتي در رنج زير ٤٠ ميليون تومان و حتي بالاتر به نظرم زير ١٠٠ تومان تنوعي نداره و كلا خودروي با كيفيت و اصالت و صاحب برند نميشه ديد واقعا يا به ندرت و فقط مونتاژكارا و خودروسازي هاي داخلي با خودرو هاي با كيفيت پايين و اكثرا چيني هست كاش حداقل فولكس واگن ميشد ديد تو رنج قيمتي زير ١٠٠
1396/3/14
فقط s class