موضوعات داغ

هنوز ۱۲ دستگاه لکسوس LFA نو باقی مانده است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی سوپر اسپرت لکسوس LFA نزدیک به 5 سال است که از خط تولید این خودروساز ژاپنی خارج شده است، اما گزارش‌های جدید نشان می‌‌دهد که این خودروساز ژاپنی هنوز هم تعدادی خودروی سوپر اسپرت لکسوس LFA بدون کارکرد و نو در اختیار دارد.
هنگامی که وبسایت "Autoblog" گزارش فروش خود را برای ماه جوییه تدوین کرد، یک آمار جالب بدست آمد و آن هم فروش یک دستگاه خودروی لکسوس LFA در ماه گذشته بوده است. در همین راستا منابع خارجی دست بکار شدند و با شرکت سازنده ارتباط برقرار کردند تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شوند که در پاسخ کمپانی خودروسازی لکسوس با تایید این خبر، اعلام کرد که از مجموع 500 دستگاه خودروی تولید شده، همچنان 12 دستگاه خودروی سوپر اسپرت لکسوس LFA بدون کارکرد در اختیار یکی از نمایندگی‌های ایالات متحده آمریکا قرار دارد که اخیرا یکی از آنان به فروش رسیده است.
این اخبار بسیار شگفت آور است، اما شانس داشتن یکی از آنان پس از مدت‌ها تقریبا ناممکن خواهد بود، زیرا همانطور که در نشریات اشاره شده است، نمایندگی فروش لکسوس سال‌هاست که این 12 خودروی لکسوس LFA را نگه‌ داشته است و پس از گذشت 5 سال، تازه شاهد فروش یکی از آنان هستیم و به نظر نمی‌رسد که مابقی خودروهای 553 اسب بخاری لکسوس LFA به همین راحتی فروخته شود تا با یک سرمایه گذاری بلند مدت بر روی آنان، در سال‌های آینده با قیمت بیشتر فروخته شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/14
فرهنگ ايراني احتكار كالا به لكسوس و امريكا هم رسيد تبريك ميگم به همه ايرانيان هميشه در صحنه
1396/5/14
یک جستجو ساده در نت و سایت های حراج خودرو اگر بفرمایید، خواهید دید که نمونه کارکرده این خودروی دوست داشتنی با کیلومتر بالای ۸۰هزار به قیمت های نجومی بالای ۴۰۰هزار دلار دست به دست میشود
1396/5/15
The Last Samurai