موضوعات داغ

آیا حاضرید 5 میلیون دلار برای این فراری خاص بپردازید؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر واقع بین باشیم، اکثر ما هرگز یک خودروی فراری نخواهیم داشت. نه یک مدل جدید از آنان، نه یک مدل کارکرده از آنان و یا حتی مدل‌های بسیار ویژه و خاص فراری که به خاطر تولید محدود، حتی مشتریان ثروتمند فراری هم قادر به خرید آنان نخواهند بود، اما اگر یکی از مشتریان ثروتمند فراری باشید و حاضر به پرداخت هزینه 5 میلیون دلار هستید، می‌توانید خودروی بسیار ویژه "فراری سرجیو" را خریداری کنید که اخیرا یکی از مدل‌های آن برای فروش لیست شده است.
برای کسانی که با خودروی فراری سرجیو آشنایی کافی ندارند، باید گفت که این خودرو در قالب یک نسخه کانسپت به احترام "سرجیو پینین فارنا" در سال 2013 میلادی طراحی شد، اما در سال 2015 میلادی تنها 6 نسخه از آن برمبنای فراری 4458 Speciale ساخته شد و به مشتریان بسیار خاص این شرکت عرضه شد که 3 دستگاه از آن راهی ایالات متحده آمریکا، یک دستگاه از آن به کشور امارات متحده عربی، یک دستگاه از آن به کشور ژاپن و در نهایت آخرین نسخه آن هم به کشور سوئیس ارسال شد تا در اختیار مشتریان ویژه فراری قرار گیرد.
حال نسخه‌ای که اخیرا برای فروش آماده شده است، در صفحه کیلومتر آن تنها عدد کارکرد 73 مایل دیده می‌شود که به عنوان یکی از تمیزترین مدل‌های فراری سرجیو، باعث شده شرکت فروشنده قیمت پایه 4.3 میلیون یورو برای این خودرو در نظر بگیرد که با تبدیل آن به دلار، کمی بیش از 5 میلیون دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/18
بله چرا که نه. من حاظرم بپردازم واقعا که با توجه به امکانات و ایمنی و ... قیمت مناسبی داره. ولی مساله اینه که متاسفانه حقوق دریافتی من 1.5 میلیون تومان بیشتر نیست!! خخخخ
1396/5/18
نه خوشم نیومد من که پرداخت نمی کنم پرایدم خوشگلتره
1397/1/9
یه سرجیوی قرمز باید تو خیابونای پر پیچ و خم ایتالیا رونده بشه !
اگه یه ایتالیاییه پولدار بودم درنگ نمی کردم