موضوعات داغ

چری با یک شاسی‌بلند جدید به نمایشگاه فرانکفورت می‌رود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی چری، اولین خودروساز چینی خواهد بود که محصول کاملاً جدید خود را در یک نمایشگاه اروپایی رونمایی خواهد کرد.
براساس اطلاعات منتشر شده در منابع خارجی، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی "چری" به عنوان اولین خودروساز بزرگ چینی، قصد دارد یکی از جدیدترین محصولات خود را در قالب یک خودروی شاسی بلند در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان رونمایی کند که نشان از قدم نهادن این خودروساز چینی در بازار اروپا دارد.
با این وجود، گفته می‌شود که محصولات "چری" با نام و نشان "چری" در بازار اروپا عرضه نخواهد شد و این خودروساز چینی به دنبال یک نام جدید است تا فعالیت خود را کاملاً متفاوت در بازار اروپا آغاز کند که در این راه از "بخش طراحی" و همچنین "مرکز تحقیق و توسعه" خود کمک می‌گیرد، اما تاکنون اسم مشخصی برای فعالیت "چری" در بازار اروپا انتخاب نشده است که در صورت تایید و اعلام شرکت سازنده، به سرعت شما را از این ماجرا مطلع خواهیم کرد.

شاسی بلند جدید چری

شاسی بلند جدید چری

در خصوص شاسی بلند چری هم گفتنی است که این خودرو از یک پلتفرم کاملا جدید سود می‌برد که طیف وسیعی از سیستم‌های محرک را درون خود جای می‌دهد، از جمله سیستم محرک هیبریدی، سیستم محرک پلاگین هیبریدی و از همه مهم‌تر سیستم محرک تمام الکتریکی که از سوی مدیرعامل کمپانی خودروسازی چری تایید شده و قرار است که سلایق مختلفی از مشتریان اروپایی را در بر بگیرد.
طبق وعده کمپانی خودروسازی چری، این خودروی شاسی بلند کاملاً جدید در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان رونمایی خواهد شد که دارای استانداردهای روز اروپا، کیفیت بالا، دینامیک عالی و همچنین ارزش بسیار بالای خرید خواهد بود که می‌تواند مشتریان اروپایی خود را راضی نگه دارد، هرچند تصاویر تیره و تاریک ارائه شده هم نشان از یک خودروی شاسی بلند پرزرق و برق را خواهند داشت که از طراحی و امکانات بسیار خوبی بهره مند است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/27
به نازم به این پیشرفت
1396/5/27
ماهم قراره مدل اخره پراید که دوتا تایرزاپاس داره سه تا آیینه بغل رو رونمایی کنیم صدمیلیاردم هزینه طراحیشه واقعا ماخودمون اخره نابغه هاییم
1396/5/28
بازم میخواید بگید چین اینطور و ماشینایه چینی اونطور؟ بازم میخواید بگید اشغالایه چینی؟ یه خورده عاقلانه و با چشمهای باز نظر بدین.ببینید که چینی ها چطور دارن وارد بازار اروپا میشن.چین دیگه چین 10 سال پیش نیست و داره رقابت میکنه به کره و حتی ژاپن
1396/5/28
دوستانی ایرانی سواری که چینی سواران رو میکوبن تحویل بگیرن و ببینن که تا 10 سال دیگه چینی سوار شدن هم مثل کره ای سوار شدن برای ملت ما میشه آرزو و ما همچنان 405 و پراید تولید میکنیم ...