موضوعات داغ

هیوندای بزودی نسخه‌ای جدید برای رقابت با بی ام و سری 3 را معرفی می‌کند + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هیوندای برای اینکه تبدیل به یکی از رقبای BMW بویژه نسخه های سری 3 از این محصول شود، از زیرمجموعه خود یعنی شرکت خودروسازی "جنسیس" کمک گرفته و در نظر دارد خودروی اسپرت سدان G70 را آماده کرده و در مقابل محصولات BMW قرار دهد که در تاریخ 15 سپتامبر سال جاری در نمایشگاه اتومبیل "سئول" رونمایی می شود، اما قبل از رسیدن به تاریخ تعیین شده، شرکت خودروسازی هیوندای یک ویدیو پیش نمایش ارائه کرده است که در آن متاسفانه چندان اطلاعاتی از پروژه ارائه نشده است و تنها شاهد صحبت های فیتزجرالد و نمای سیاه و سفید از شهر سئول هستیم.
فیتزجرالد در طول این ویدیو توضیح می دهد که سازندگان خودرو تصمیم گرفته اند که خودروی جدید خود را نه در یک نمایشگاه بزرگ بین المللی، بلکه در شهر سئول زادگاه این خودرو رونمایی کنند و به نمایش بگذارد. هرچند پیش بینی می شود که با گذشت از نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان، شرکت خوردوسازی جنسیس محصول جدید خود را در ماه دسامبر و در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس برای مشتریان بین المللی خود به نمایش بگذارد.
همانطور که می دانیم و گفته می شود، بسیاری از اجزای جنسیس G70 با خودروی سدان اسپرت "کیا استینگر" مشترک خواهد بود، اما کمی قوی تر، فشرده تر و پویاتر که قرار است یک رقیب برای BMW سری 3، جگوار XE و یا حتی خودروی آئودی A4 باشد که پس از معرفی رسمی این خودرو در تاریخ 15 سپتامبر سال جاری مشخصات فنی آن منتشر خواهد شد که بلافاصله پس از معرفی رسمی آن در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در پایان هم انتظار می رود که درست همانند کیا استینگر، بر روی جنسیس G70 اسپرت هم از یک پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر استفاده شده باشد که دارای حداکثر 365 اسب بخار قدرت و 494 نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/16
موفق باشی:)
1396/6/17
خخخ بازی با دم شیر
1396/6/18
هه باز خوبه اینا انقدر ساختمون های پیشرفته دارن که توی فیلم سیاه سفیدش کنن
ما هم نهایتا یک پل طبیعت یا برج میلاد داریم که تمام فیلم اونو نشون میده
شایدم یهو وسط فیلم خرابه های پلاسکو یا اگه خوش شانس باشیم خونه ی آقازاده هارو نشون بده