موضوعات داغ

نشت روغن در پیست نوربرگرینگ و فاجعه + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دلایل متعددی وجود دارد که پیست "نوربرگ رینگ" آلمان را با نام مستعار "جهنم سبز" معرفی کرده‌اند که یکی از بزرگ‌ترین دلایل آن می‌تواند دشواری مسیر و خطرات احتمالی برای رانندگان در این پیست اتومبیلرانی باشد که اخیرا جمعی از خودروهای شرکت کننده در مسابقات این پیست را با مشکل جدی مواجه کرده است.
نشت روغن در قسمتی از پیست نوربرگ رینگ آلمان که به نظر می‌رسد از خودروهای شرکت کننده باشد، باعث شده است تا این رقابت اتومبیلرانی نیمه کاره باقی بماند که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و برای آشنای بیشتر با این حادثه، می‌توانید فیلم حدودا 11 دقیقه‌ای آن را به طور کامل در پایان شاهد باشید.
این اتفاق در سری مسابقات VLN رخ داده است و به نوعی بدترین حادثه در این مسابقات تا به امروز معرفی شده است که تعداد قابل توجهی از خودروهای شرکت کننده در این مسابقه دچار حادثه شده و از داخل پیست خارج می‌شوند، به همین منظور مسابقه نیمه کاره باقی می‌ماند تا به وضعیت موجود و خودروهای تصادف کرده رسیدگی شود.
به طور دقیق‌تر، گفته می‌شود که شروع این حادثه با یک خوروی "اوپل مانتا" بوده است که بعد از تصادف، مایعات پیشرانه آن بویژه روغن موتور بر روی مسیر می‌ریزد که بلافاصله آن را از داخل پیست خارج می‌کنند، اما گویا اقدامات پرسنل نوربرگ رینگ کافی نبوده است، زیرا پس از مدت زمان کوتاهی شاهد یک حادثه بزرگ‌تر برای خودروهای مختلفی همچون فولکس واگن پولو، فولکس واگن کورادو، پورشه کیمن GT4 کلاب اسپرت و یا حتی خودرو پورشه 911 باشد. درهر صورت، لیست کسانی که در این مسابقه تحت تاثیر تصادف قرار گرفته‌اند بسیار طولانی‌تر است، ولی خوشبختانه آسیب جدی متوجه هیچ یک از رانندگان این مسابقه در پیست نوربرگ رینگ نشده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/4
بعضی ماشین ها خیلی قدیمی بودن