موضوعات داغ

لامبورگینی علاقه‌ای به سیستم‌های خودران ندارد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی لامبورگینی در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌های خبری، اعلام کرده است که ما آخرین برند خودروسازی خواهیم بود که سیستم‌های مستقل رانندگی (خودران) را عرضه خواهد کرد.
کمپانی خودروسازی لامبورگینی یکی از اولین سازندگان خودروهای سوپراسپرت شاسی بلند خالص است که پروژه آن تحت عنوان "اوروس" در چند ماه آینده وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این، پروژه لامبورگینی می‌تواند اولین خودروی شاسی بلند اسپرت باشد که یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی با تکنولوژی‌های پیشرفته دریافت می‌کند، این درحالیست که شرکت سازنده وعده داده است که به ریشه‌های لامبورگینی و تولید یک خودروی سوپر اسپرت وحشی در قالب یک خودروی شاسی بلند پایبند باشد.
حال در مصاحبه اخیر "دیجیتال ترندس" با رییس بخش تحقیق و توسعه (R&D) کمپانی خودروسازی لامبورگینی گفته شد که این شرکت خودروساز ایتالیایی هیچگونه برنامه‌ای برای معرفی یک وسیله نقیه مستقل از راننده در آینده نخواهد داشت و همچنان در خط مشی خود برای تولید ماشین‌های سوپر اسپرت واقعی باقی می‌ماند.
این موضوع برای سازندگان خودروهای سوپر اسپرت می‌تواند بهترین تصمیم باشد، زیرا خودروهای سوپراسپرت برای این ساخته شده‌اند که یک سواری هیجان انگیز و هدایت پذیری فوق العاده برای سرنشینانشان داشته باشند که با تولید یک ماشین خودران برمبنای اتومبیل‌های سوپراسپرت، می‌تواند بدترین تصمیم ممکن باشد که آنان را از ذات اصلیشان دور کرده و تبدیل به خودروهای آرام و تابع قوانین می‌کند.
رییس بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی در حاشیه نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان در روزهای گذشته اضافه کرد: اگر شما یک خودروی لامبورگینی خریداری کنید، آن را می‌خرید تا با رانندگی کنید و لذت ببرید، اما اگر در رابطه با سیستم‌های خودران و مستقل از راننده صحبت کنیم، احتمالا کمپانی لامبورگینی آخرین برند خودروسازی در جهان خواهد بود که به سمت این سیستم‌ها قدم برمی‌دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد