موضوعات داغ

آیا ولادیمیر پوتین علاقه‌ای به راندن تسلا دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پرداختن به سلایق افراد معروف می‌تواند در بعضی مواقع جالب باشد، همچون بازیکنان مطرح فوتبال که پرداختن به ماشین‌های آنان یکی از جذاب‌ترین مقالات خودروبانک به شمار می‌رود، حال امروز پایمان را فراتر گذاشتیم و وارد مرزهای سیاسی جهان شده‌ایم، زیرا این مقاله در رابطه با "ولادیمیر پوتین"، رییس جمهور کشور روسیه است که اخیرا در رابطه با یکی از برندهای خودروساز موجود در بازار، یعنی محصولات شرکت خودروسازی "تسلا" ابراز نظر کرده است و در این خصوص عنوان کرده که به هیچ وجه علاقه به راندن ماشین‌های تمام الکتریکی تسلا ندارند.

به گزارش بلومبرگ، روز گذشته ولادیمیر پوتین در یک نشست خبری پیرامون انرژی در مسکو سخنرانی کرد و از او سوال شد که آیا مایل به رانندگی با محصولات شرکت خودروسازی "تسلا" است یا خیر؟ اما ولادیمیر پوتین در جواب گفت که به هیچ وجه علاقه مند به راندن محصولات شرکت خودروسازی "تسلا" نیست که همین موضوع واکنش خبرنگار را در پی داشت و افزود: چرا نه؟ فکر می‌کنید که ما باید گاری یا همچنین چیزی سوار شویم؟ که با پاسخ منفی ولایمیر پوتین همراه شد.
باوجود این موارد، ولادیمیر پوتین می‌گوید که خودروهای سبک، سریع و کارآمد ساخته شده توسط شرکت‌های ژاپنی و آمریکایی را دوست دارد، اما با این حال معتقد هستیم که آن‌ها از لحاظ اقتصادی سازگار با محیط زیست نیستند، زیرا برق مورد نیاز آنان توسط نیروگاه تامین می‌شود که از سوخت‌های فسیلی همانند ذغال سنگ استفاده می‌کنند.

پوتین در ادامه افزود: گاز طبیعی یک راه حال بهتر برای خودرو است، چرا که معتقد هستیم نسبت به خودروهای الکتریکی بسیار سازگار با محیط زیست هستند. البته لازم به ذکر است که روسیه یکی از بزرگ‌ترین تامین کنندگان گاز طبیعی در جهان است و افزایش تقاضا برای دریافت گاز قطعا برای اقتصاد این کشور مفید خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/16
دوستان
مسکو پر از مرسدس بنز کلاس S و آئودی های متنوع و اشکودا و ... است
خیلی خوبه که برای مردم بهترین ها را فراهم کنیم
1396/7/17
به فکر کشور خودشه. شنیدم لادا سوار میشه.وگرنه خودرو الکتریکی خیلی از گازی بهتره. تازه روسیه کلی نیروگاه هسته ای داره.
1396/7/17
دولت همیشه خواستار بهترینها برای من و شماست و تلاش مسئولان فقط در جهت رفاه و آسودگی ایرانی هاست .
نمونه اش عرضه محصولات متنوع و با کیفیت عالی و فوق العاده ارزان ایران خودرو و سایپا
یا واردات خودرو با گمرک پایین