موضوعات داغ

نسل جدید پژو 2008 چه زمانی معرفی می‌شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در حال حاضر، خودروی شاسی بلند پژو 2008 در سال چهارم تولید خود به سر می‌برد، اما سال گذشته یک نسخه فیس لیفت از آن رونمایی شد که یک طراحی بسیار بهتر و جذاب‌تر به خود گرفته و قرار است که چند سال آینده را در بازارهای جهانی فعالیت کند، حال این سوال بوجود می‌آید که نسل بعد پژو 2008 چه موقع معرفی می‌شود و شکل احتمالی آن چگونه خواهد بود.
طبق ادعای منابع خبری، فاز اول پژو 2008 در سال 2013 میلادی راه اندازی شد و پس از سه سال فعالیت در بازارهای بین المللی، نسخه فیس لیفت آن رونمایی شد. حال برای فاز دوم پژو 2008 هم پیش بینی می‌شود که بعد از دریافت یک بروزرسانی کلی، سه سال فعالیت خود را در بازار دنبال کند که با گذراندن 1 سال از عمر خود، انتظار می‌رود نسل جدید پژو 2008 تا دو سال آینده معرفی شده و سپس به خط تولید پژو اضافه شود.
در رابطه با مشخصات فنی و ظاهری پژو 2008 نسل جدید، می‌توان انتظار یک طراحی الگوبرداری شده از دو خودروی پژو 3008 و پژو 5008 را داشت که این موضوع در رابطه با داخل کابین هم صادق بوده و پیش بینی می‌شود که از طراحی i-Cockpit به همراه یک صفحه نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی با رزولوشن صفحه بسیار بالا در داخل کابین پژو 2008 نیز استفاده شود که نمونه آن را در خودروهای پژو 3008 و پژو 5008 شاهد هستیم. علاوه بر این، گفته می شود که شرکت خودروسازی پژو در نظر دارد به همراه نسخه‌های بنزینی و دیزلی، یک نسخه کاملا الکتریکی هم از خودروی پژو 2008 آماده کند که هنوز از سوی کمپانی پژو رسما تایید نشده است.
در زیر پوست پژو 2008 همه چیز متفاوت خواهد بود، زیرا پیش از این کمپانی خودروسازی پژو اعلام کرده است که پلتفرم نسل جدید پژو 2008 را با همکاری گروه خودروسازی "دانگ فنگ" چین توسعه خواهد داد تا علاوه بر ساخت پژو 2008، گروه خودروسازی دانگ فنگ چین هم بتواند محصولات خود را با استانداردهای جدید تولید کند.
نسل جدید پژو 2008 به احتمال زیاد محور جلو محرک باشد، اما مهندسان پژو ادعا می‌کنند که در حال کار بر روی یک سیستم کنترل کشش جدید هستند تا عملکرد و چسبندگی اتومبیل را در سطوح لغزنده بهبود ببخشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/9
برا ما چه فرقی میکنه حالا تا بیست سال ایران خودرو اتاق قبلیشو می‌خواد مونتاژ کنه 🤦🏽‍♂️😐