موضوعات داغ

چگونه قبل از خرید خودرو قیمت فروشگاه‌های معتبر را یک جا ببینیم و مقایسه کنیم؟

عکس مطلب اول
خرید خودرو هنوز دردسرهای خود را دارد. برای خرید خودرو یکی از کارهای زمان بری که در پیش داریم، اطلاع از قیمت و شرایط فروش فروشندگان خودرو است. نیاز به ابزاری که قیمت فروشندگان را به همراه شماره تلفن و آدرس آنها را یک جا نشان دهد، همیشه احساس شده است. در ادامه به معرفی ابزاری می پردازیم که برای برطرف کردن این گونه مشکلات هنگام خرید ساخته شده است. موتور جستجوی قدرتمند ترب، با قابلیتهای منحصر به فرد خود، ابزاری کارآمد برای خرید هوشمندانه خودرو است.
موتور‌ جستجوی ترب همان‌طور که از اسم آن پیداست، مشابه گوگل کار‌ می‌کند. با این تفاوت که ترب، موتور جستجوی قیمت است. برای جستجو در ترب کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن ترب بشوید و اسم محصولی که قصد خرید آن را دارید جستجو کنید. ترب قیمت فروشگاه های معتبر را جستجو می‌کند و فروشگاه‌ها را به ترتیب قیمت مرتب می‌کند. دقت جستجوی نتایج ترب به طرز جالبی خوب است. برای خرید کافی است بر روی نام فروشگاه کلیک کنید. با ترب می‌توانید لیست قیمت بیش از 1000 خودروی موجود را از بین بیش از 240 نمایندگی و یا نمایشگاه خودرو معتبر ببینید. همچنین ترب نمودارهای زمانی قیمت محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. نمودار قیمت زمانی، روند تغییر قیمت محصول مورد نظر شما را نشان خواهد داد و با نگاه به این نمودار می توانید از روند تغییرات قیمت این محصول آگاه شوید.
برای مثال چنانچه به دنبال رنو کولیوس باشید، می توانید که نام این خودرو را در نوار مربوط به جستجو بنویسید و با انجام جستجو به صفحه زیر خواهید رسید:

ترب

ترب

سپس اگر در صفحه نتایج، بر روی رنو کولیوس 2017 کلیک کنید، به صفحه قیمت لیست قیمت این خودرو منتقل خواهید شد:

ترب

ترب

ترب علاوه بر امکان جستجوی قوی قیمت محصول، این اختیار را به کاربر می‌دهد تا بر اساس دسته‌بندی و برند محصول نیز قیمت محصولات را مشاهده کند. همچنین می‌توانید با کلیک روی دسته بندی خودرو، لیست قیمت دسته خودرو را بر اساس فیلترهای محبوب‌ترین، کمترین و بیشترین قیمت نیز ببینید.

خرید خودرو

خرید خودرو

البته ترب یک موتور جستجوی جامع می باشد که غیر از خودرو، بیش از یک میلیون محصول دارد که برای آگاهی از بهترین قیمت هر محصولی که مد نظرتان هست نیز می توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از ترب کافیست که به سایت آن مراجعه کنید و یا اینکه اپلیکیشن آن را نصب کنید:
لینک وبسایت ترب
لینک دانلود اپلیکیشن اندروید
لینک دانلود اپلیکیشن IOS این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد