موضوعات داغ

مراحل تعمیر یک لکسوس RX تصادف کرده تا بازسازی کامل + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به خاطر داشته باشید، چند هفته پیش یک ویدیو از مکانیک معروف روسی، یعنی "آرتور توسیک" در خودروبانک منتشر کردیم که خلاصه شده 15 روز بازسازی شاسی اتومبیل و کارهای فلزی و همچنین 12 روز نقاشی اتومبیل بود، اما حالا بار دیگر سروکله این تعمیرکار ماهر روسی در رسانه‌های خبری پیدا شده است، اما این بار با روند بازسازی یک دستگاه خودروی شاسی بلند لکسوس RX که برای علاقه مندان می‌تواند جذاب و تماشایی باشد.
همانطور که می‌دانید، تعمیر بدنه خودرو بویژه برای ماشین‌های مدرن امروزی چندان کار راحتی نخواهد بود و پس از وقوع حادثه، بسیاری از مالکان اتومبیل به این موضوع فکر می‌کنند که دیگر ماشینشان قابل تعمیر نیست و نیاز است که آن را به گورستان ماشین‌ها منتقل کنند. اما این پایان راه برای ماشین‌ها نخواهد بود، زیرا یکی از مکانیک‌های معروف روسی که تاکنون احیا کننده بسیاری از خودروهای معروف همچون "تویوتا پریوس" و اخیرا "بی ام و سری 7" بوده است، نجات دهنده ماشین‌های مختلف بوده و این بار به سراغ یکی از خودروهای شاسی بلند بازار، یعنی لکسوس RX رفته و روند بازسازی حدودا 6 روزه آن را به صورت خلاصه برای شما آماده کرده است که می‌توانید در انتهای همین مقاله شاهد ویدیو کمتر از 13 دقیقه آن باشید.
برخلاف دیگر پروژه‌های این تعمیرکار روسی که فیلم‌های آن را در خودروبانک قرار داده‌ایم، پروژه جدید آن خسارت‌های زیادی نداشته و تنها در قسمت جلوی آن شاهد ضربه خوردگی و آسیب‌های نسبتا جدی هستیم که همین موضوع باعث شده است تا پروژه جدید "آرتور تورسیک" چندان دشوار نبوده و بتواند تنها در عرض 6 روز، بدنه اتومبیل را بازسازی کرده و آماده رنگ آمیزی کند. هرچند مسئولیت رنگ آمیزی اتومبیل از روی دوش "آرتور توسیک" برداشته شده است تا تنها با بدنه اتومبیل و بازسازی آن سروکار داشته باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/17
سلام تشکر از سایت خوبتون
کاش چنین تعمیرکاری تو ایران بود بااین دقت
1396/9/19
بعد بدن یه دلال ایرانی بفروشش . مال یه خانم دکتر بوده میرفته مهد و برمیگشته قیمت هم قابل شما رو نداره