موضوعات داغ

موسسه JD Power هیوندا توسان را قابل اعتماد ترین SUV کوچک لقب داد

عکس مطلب اول
موسسه JD Power هیوندا توسان را قابل اعتماد ترین SUV کوچک لقب داد. پژوهش های سالیانه مربوط به میزان اعتماد به خودروها نشان می دهد که توسان در کلاس خودش بالاترین رتبه را دریافت کرد و رقبای برجسته خود را شکست داد. توسان از طراحی ظاهری اسپرت، راندمان فوق العاده و فناوری های ایمنی پیشرفته برخوردار است. در مجموع هیوندا در کل صنعت خودرو رتبه شگفت انگیز ششم را دریافت کرد و در کلاس خودروهای غیرلوکس رتبه سوم برتر را کسب کرد و تعداد مشکلات گزارش شده به ازای هر 100 خودرو تا 9 مشکل برای هیوندا کاهش پیدا کرد. هیوندا سانتافه نیز در کلاس خود به رتبه دوم دست یافت.
معاون بخش رضایتمندی مشتریان از هیوندا در امریکا گفت:
« توسان در یکی از رقابتی ترین بخش های صنعت خودرو، بالاترین رتبه را در کلاس خود دریافت کرد. هیوندا تعهد دارد که با ارزش ترین خودروها با دوام بالا را به مشتریان خود عرضه کند. کیفیت و قابل اعتماد بودن مدل های هیوندا بسیار مهم است زیرا به مالکین این اطمینان را می دهد که ما به تجربه مالکیت هیوندا بعد از مرحله خرید اولیه خودرو در نمایندگی نیز اهمیت می دهیم. نتایج به دست آمده برای توسان و سانتافه نشان می دهد که کیفیت خودرو در درازمدت یکی از نقاط قوت واقعی هیوندا است. »
یک صفحه نمایش صوتی 7 اینچی، نرم افزار اندروید اتو و اپل کار پلی، رادیو HD و صندلی های گرمکن دار به مدل 2018 توسان اضافه می شوند. بیش از 90 درصد از مدل های 2018 توسان از این فناوری ها برخوردار هستند.
فروش و خدمات پس از فروش خودروهای هیوندا در بیش از 830 نمایندگی در سرتاسر ایالات متحده در جریان است و اکثر خودروهای هیوندا که در امریکا به فروش می رسند در تسهیلات تولید خودرو در این کشور ساخته می شوند مانند کارخانه تولید خودروی هیوندا در آلاباما. دفتر مرکزی هیوندا در امریکا در Fountain Valley در کالیفرنیا واقع شده است و یکی از زیر مجموعه های هیوندا در کره است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد