موضوعات داغ

سرمایه گذاری هیجان انگیز آئودی بر روی استعدادهای جوان دانشگاهی

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی آئودی برای حضور در مسابقات سال ۲۰۱۸ Formula Student Germany برنامه هایی‌ ریخته است. مسابقاتی که در طی آن دانش آموزان و دانشمندان جوان از ۲۳ کشور مختلف در آن جمع میشوند و در رده های مختلف به رقابت و جمع آوری امتیاز می پردازند. در این مسابقات شرکت آئودی با ۳ تیم حضور خواهد داشت و افراد شرکت تمام تمرکز‌ خود را تنها بر روی رده خودرو های برقی و بدون سرنشین گذاشته اند. اعضای این ۳ تیم امید دارند در زمینه های کنترل هزینه های ساخت، مهندسی، کارایی بهینه و شتاب خودرو جایزه هایی را از آن خود کنند.
در رابطه با این موضوع Antje Maas، مدیر مارکتینگ بین المللی آئودی، گفت : «ابتکار‌ و ابداع از اینجا شروع میشود. تمامی تیم ها و افرادی که در این مسابقات شرکت میکنند به دنبال مسائلی هستند که برای شرکت آئودی هم ارزشمند میباشند و این دلیل ما برای شرکت در این مسابقات است.»
آئودی برنامه های گسترده ای برای ساخت خودروهای بدون سرنشین در نظر گرفته و امید دارد تا سال ۲۰۲۵ میلادی بیش از ۲۰ خودرو الکتریکی را به بازار عرضه کند. همچنین تا سال ۲۰۲۱ میلادی اولین خودرو الکتریکی خود را بسازد.
در راستای‌ توسعه های‌ شرکت کارشناسان زیادی از ۲۵ کشور‌ مختلف در یکی از شعبه های شرکت آئودی در شهر مونیخ دور یکدیگر جمع شده اند اما این شرکت همچنان به دنبال افزایش تعداد کارشناسان به ۶۰۰ نفر برای کار بر روی تکنولوژی های جدید میباشد.
در‌ ادامه صحبت ها Antje Maas اضافه کرد « ما در حال تجربه کرد فعالیت های تازه و پویا در شرکت هستیم. مهندسین جوان، کارشناسان آی تی و افراد دیگر‌ همه و همه به دنبال پیشرفت و ایجاد تغییرات مثبت در شرکت آئودی هستند.»
اگرچه خودروهای بدون سرنشین آینده را رقم میزنند اما در تصاویر مشاهده میکنیم خودروی مسابقه ای آئودی دارای صندلی ‌و کمربند ایمنی است. به نظر میاید یک نفر برای جلوگیری از خطاهای احتمالی خودرو پشت فرمان آن خواهد نشست.
گفتنی است که رکورد شتاب خودروهای برقی با زمانی در حدود 2 ثانیه در اختیار یکی از تیم های آلمانی حاضردر این مسابقات قرار دارد و نفرات برگزیده این مسابقات می توانند به جذب توسط شرکت های بزرگ صنعتی آلمان بسیار امیدوار باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/31
چقدرخوبه شرکت های به اصطلاح خودروساز ماهم به جای بلدم بلدم خود وتکیه برشناخت مدیرعاملشان از افراد متخصصی که خودتشخیص میدهند ومتاسفانه سالها بعد متوجه اشتباه خود وصرف هزینه های سنگین بی اثر میشوند بایک فراخوان ازافراد نابغه دانشجویی کشور که در رشته مهندسی صنایع ومکانیک وبرق مشغول تحصیل دردانشگاههای فنی کشورهستند وایده ای برای طراحی انواع قطعات خودرو دارند دعوت بعمل آورده وبا سنجش ایده این دانشجویان درعمل بتوانند بعداز سالها باعث پویایی این صنعت مهم که مدتهاست رفته رفته به فراموشی سپرده شده وجای آن صنعت مونتاژ مدنظر قرار میگیرد بشوند