موضوعات داغ
ثبت نام ایران خودرو
ثبت نام سایپا
ساینا
رانا پلاس
دیگنیتی
فیدیلیتی
قیمت و خرید خودرو در بورس کالا
اخبار خودرو
مقایسه خودرو
خودرو و مشخصات فنی
موتور سیکلت و مشخصات فنی
تجربه رانندگی
فیلم های بررسی خودرو
ورود | ثبت نام
خودرو بانک
اخبار خودرو
گزارش تصویری از نمایشگاه مدیاموتورز و آلفاموتور
اشتراک گذاری
تاریخ خبر
28 بهمن 1393 - 11:13
گزارش تصویری از نمایشگاه مدیاموتورز و آلفاموتور
گروه
خودروبانک
به تازگی به نمایشگاه مرکزی ام جی و آلفارومئو رفته و از این نمایشگاه گزارش تصویری را تهیه کرده است...
برچسب خبر
داغ ترین اخبار هفته
قیمت قطعی سوزوکی فرانکس هیبریدی اعلام شد؛ مشخصات فنی کراساوور دیاموند موتور + جدول شهریور 1404
فروش سدان لوکس هونگچی H5 توسط بهمن موتور آغاز شد؛ شرایط نقدی و اقساطی + جدول شهریور 1404
تویوتا RAV4 Adventure 2025 در ایران: بررسی جامع مشخصات و امکانات نسخه وارداتی آذریوردسال + کاتالوگ
نظرات کاربران
31 نظر
پاسخ شما به پیام
hello
دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد
در حال ارسال ...
کیانا
1393/11/28
خیلی گزارش جالبی بود
بیشتر از ماشین ها طراحی صفحه برام جذاب بود :)
علی
1393/11/28
4C خیلی خفته!
کاشکی یه فیلم ازش میساختین
ali
1393/11/28
ممنون..کاش عکس ها بزرگ میشد
امیر
1393/11/28
خیلی خوب بود. مرسی
رسول
1393/11/28
الفارومئو حرف نداره مخصوصا جولیتا ام جی هم خوبه ولی هر دوشون اشکال دارن الفا میگن بنزین ایران بهش نمیخوره ام جی هم که چین میزنه ادم دودل میمونه ولی به هرحال ما که پولشو نداریم خخخخ
ali
1393/11/28
بسیار عالی.
reza
1393/11/28
ممنون از گزارش خوبتون . ام جی 6 فوق العاده اس . ما الان نزدیک 2 سال داریم عالیه . حرف نداره...
....
1393/11/30
حداقل ۲۰ سال دیگه هم مجبوری نگهش داری چون کسی ازت این چینی دست دوم رو نمی خره!
رضا
1393/12/1
شما که میخوای ماشینتو رو هوا ببرن ، همون پراید سوار شو که به 20 سال نکشه !
در ضمن ام جی تازه 4 ساله وارد ایران شده . و طی این مدت کوتاه پشرفت بسیار زیادی داشته و تا الان خیلی حال کره هارو گرفته .. انشاالله با ورود ام جی 6 نیو و شاسی بلند دیگه کسی سمت اسباب بازی های کره ای نره !
....
1393/12/1
ماشین های کره ای تو تمام دنیا دارن جولان می دن از جمله کشورهای اروپایی شینگن و آمریکا!! شما که این ام جی چینی اصلا حق ورود نداره به شینگن و آمریکا! فعلا سکوت کنین.
محسن
1393/11/28
باتشكرفراوان ازخودروبانك عزيزباتوجه به اينكهmg6تورنج قيمتى120م بهترين گزينه است (نظرشخصى)خواهشمندم،منت گذاشته فيلم تست وبررسى آن رادرسايت خوبتان لحاظ فرماييد واقعا جاش خاليه.
ali
1393/11/28
بالاخره مجبور شدین علیرغم خواسته سایتتون اسم ام جی رو ببرید هر چه قدر مقاومت کردید نهایتا تسلیم شدید به هر حال همه میدونن ام جی خیلی ماشین خوبیه تو رنج قیمتیش
کیانا
1393/11/29
به نظر من حرفتون یک مقداری خنده داره!
محمد
1393/11/29
سلام
علی آقا این مطلبی که میگی به ذهن خواننده ها متبادر میکنه که رفاقتی داری با ام جی
:دی
مجتبی
1393/11/28
با تشکر از سایت بسیار خوبتون
میخواستم بپرسم چرا دیگه ویدئو بررسی خودروها رو توی سایتتون نمی ذارید؟؟؟؟؟؟
یه پسر
1393/11/28
واقعا عالی بود ، مخصوصا صفحه آرایی عالی
amir
1393/11/28
الفا فوق العادس
ali
1393/11/28
ام جی 6 مشخصات خوبی داره شتابش عالیه نسبت به قیمتش و الفا جولیتو هم که خوراک تو شهره پر شتاب کم مصرف زیبا تو دل برو با کیفیت میشه گفت بهترین هاچ بک ایرانه حرف نداره به نظرم باید قیمتش رو 120 بزارن بنده به شخصه بین کرولا -هوندا-و ارادتی که خدمت میتسوبیشی لنسر دارم ولی با این حال الفارومئو جولیتا رو انتخاب میکنم
مهدی
1393/11/28
سلام
عالییی بود گزارشتون
Reza
1393/11/28
hafte pish barnameye ToP...BBC C4 ro to italiya barasi kard...ali BoD
محمد
1393/11/29
اقا دمتون گرم
عجب گزارش خوبی. مرسی مرسی
محمد
1393/11/29
با سلام و خسته نباشید بسیار عالی بود لطف کنید فیلم بررسی ام جی 6 رو تهیه کنید ممنون
رامتین
1393/11/29
بنظرم بر خلاف نظر آقا محسن، امجی چندان باکیفیت نمی باشد و در رنج 120 تومن، بهترین گزینه آلانترا یا میتو2014 هستند.
Armin
1393/11/30
اصلا موافق نیستم٬ النترا در حد ام جی 6 نیست ولی نسبت به رووی ۳۵۰ موافقم
میتو هم که یک کلاس دیگه است . اما از لحاظ کیفیت سرتر از ام جی و النترا است
...
1393/11/30
فکر کن آدم اینهمه پول بده واسه یه ماشین چینی! بعدشم خجالت بکشه بگه ماشینش چیه!!!
ام و ام ، ام جی، جک و جونور!
:-)
1393/11/30
شما حرفت خیلی کودکانه و .... است. ظاهرا خواستی فقط یه چیزی گفته باشی
اطلاعاتت هم که مشخص زیاد نیست....
خوش باشی عزیز :-)
Farzan
1393/11/30
فکر کن ادم بخواد یه پاپاسی حرفت و قبول داشته باشه
:-)) :-))
فکر کن... !!!! 😁😁😁😁
Mehdi
1393/11/30
تو یعنی ولوو ام بخری خجالت میکشی بگی ولوو خریدم همین چین خودرویی داده بیرون هم قیمت اسپورتیج و ... من طرفداریه چینو نمیکنم اما از این که بدون داشتن اطلاع و تجربه حرف میزنید جای تامل داره.
....
1393/11/30
ولوو ماشین روز اروپا هستش و بسیار هم شناخته شده در حالی که این خودرو های چینی ام و ام ، ام جی حق ورود به کشورهای شینگن رو ندارن!
مقایسه کردن اصلا نداره!
افشین
1393/11/30
لطفا یکم تحقیق کنید.آلفارومو برای ایتالیا هس
....
1393/11/30
منظورمنم همین بود که آلفا ایتالیایی رو کنار ماشین چینی نباید باشه!! ام جی چینی رو گفتم!
رضا
1393/12/1
ام جی یک خودروی با اصالت انگلیسی که فقط در چین موتناژ میشه ولی کاملا تحت لیسانس انگلستان است . یکم اطلاعاتت بالا ببرم دوست عزیز ! ..
....
1393/12/1
اگه اطلاعات اینی هست که شما می گی پس پیکان هم انگلیسی با اصالت!!!! پراید وانت هم کره ای!! هه
ام و ام، ام جی، جک و جونور همه چینی ان ملت گول نزنین!!
🚗 سینا 🚗
1393/12/1
جناب گمنام ،
جالب است که با تمام اطلاعات نا درستی که دارید ،باز سعی دارید مدام تاکید به چینی بودن ام جی کنید.
نمایندگی مدیا موتورز و الفا موتور مربوط به یک نفر بوده و هر دو برند توسط یک شرکت وارد می شوند،بنابراین این دو برند به صورت مشترک یک مرکز نمایش و فروش ایجاد کرده اند.
علی
1393/12/1
اقای نقطه، میشه بگی چرا نباید کنار الفارومئو باشه؟؟ اوایل که ام جی اومده بود یادمه تو نمایشگاه های دکتر بهشتی کنار بنز و بی ام و گذاشته بودن
amir
1393/11/30
واقعا باعث خوشحالی
اگر امکانش هست قیمت خودروها ذکر شود.
Lostman
1393/12/1
متاسفانه يه فرهنگ غلطی تو ایران و بعضی کشور ها جا افتاده که وقتی ميخوان مثالی برای بی کيفيت و بنجل بودن کالايی بيارن سراغ چينی بودنش می رن! که البته خيلی هم بی دليل نيست!
در ایران; تجّار سودجو کالاهای ارزون چينی رو چندين برابر ارزون تر از قيمت نرمال خريداری می کنن و با سود کلان بخورد مردم ميدن, در حالی که همون کالا با کيفيت بالا و استندارد های بين المللی ولی با قيمت بالاتر در همون چين ساخته ميشه! ولی تجّار ما به طمع سود بيشتر از وارد کردن اونا خود داری ميکنن!
از طرفی کشور های اروپايی و آمريکای شمالی هم بازار رو به چينی ها باختن و این اواخر سعی دارن با بد نام کردن محصولات چينی مقداری از بازار رو از چينی ها پس بگيرن!
این وسط رعايت نشدن قانون کپی رايت در چين و افزايش کالای تقلبی هم مزيد بر علّت شده!
اگه اروپا يا آمريکا زندگی می کنين کافيه به فروشگاها سری بزنين ببين چند درصد از محصولات ساخت چينه يا بهتر اینطوری بگيم; چند درصد چينی نيستن! والبته کيفيتشون همگی در سطح استاندارد های اروپايی و بين المللی.
در مورد صنعت خودرو سازی در چين هم بايد بگم; کاملا نوپا هست و هنوز به استندارد های اروپايی نريسيده, ولی پيشرفتشون در همين زمان کوتاه همه رو شگفت زده کرده! راهی رو که ژاپنی ها در چند دهه پيمودن چينی ها در چند سال طی کردن!
چينی ها ميان که در آينده نچندان دور, حرف های زيادی در صنعت خودرو سازی, واسه گفتن داشته باشن!
حالا خيلی ها این حق رو دارن که از نشستن توی ماشين چينی خجالت بکشن يا شرکت های ورشکسته ای که توسط چينی ها خريداری شده رو همچنان اروپايی قلمداد کنن! ولی حقيقت اینه که شرکت صنایع خودروسازی شانگهای (سایک موتور), ام جی رو خريداری کرده و چه دوست داشته باشيم چه نداشته باشيم اونو بايد چينی دونست! همونطوری که لنووو, آی بی ام رو خريد و ديگه همه لنووو رو برسميت ميشناسن يا صد ها مثال ديگه ...
🚗 سینا 🚗
1393/12/1
دوست من ، مردم ایران انواع محصولات پژو تولیدی ایرانخودرو را که حق امتیاز تولید انها رسما فقط به ایران داده شده است و بالای 50% قطعات ان چینی است را همچنان بیش از ده سال فرانسوی می نامند.
در زیر تاریخچه مالکیت این برند را برای شما قرار می دهم، برندی که نزدیک به یک قرن با یک اصالت بوده، چطور می توان به علت خرید سهام توسط یک شرکت خارجی به کل این همه قدمت را نادیده گرفت !!
ان هم برندی که همچنان با ارم و نام خود تولید می شود،تمام مراحل ساخت و مهندسی و طراحی در شرکت ام جی انگلستان انجام می شود و در چین با نظارت مستقیم خود بازرسان و مهندسان ام جی روی خط تولید قرار می گیرد!!!
مالکین
۱۹۳۵-۱۹۲۳ ام جی کارز
۱۹۵۲-۱۹۳۵ شرکت نافیلد
۱۹۶۷-۱۹۵۲ شرکت بریتیش موتور
۱۹۶۸-۱۹۶۷ هولدینگ بریتیش موتور
۱۹۷۵-۱۹۶۸ شرکت بریتیش لیلاند موتور
۱۹۷۵-۱۹۸۶بریتیش لیلاند
۱۹۸۸-۱۹۸۶ گروه روور(Rover)
۱۹۸۸-۱۹۹۴ بریتیش ایرواسپیس
۱۹۹۴-۲۰۰۰ ب ام و
۲۰۰۰-۲۰۰۵ گروهام جی روور(MG Rover)
همانطور که مشاهده می کنید سهام ام جی در اخر به صورت مشترک با خودرو سازی روور با نام ام( جی روور )به فعالیت خود ادامه می دادند،اما پس از ورشکستگی این دو خودرو ساز از یکدیگر جدا شده و گروه (روور-Rower) انگلستان سهام خود را به شرکت سیک موتورز چین فروخت .
پس از خریداری سهام این شرکت با تغییر نام و لوگو روور به رووی یک برند جدید ایجاد کرده.
در اغاز فعالیت های این برند، سایک از پلت فرم و مهندسی محصولات روور در خودروهای تولیدی خود استفاده کرد و حتی نام گذاری خودرو ها بر اساس نامگذاری خودروهای روور انگلستان انجام شده است. همچنین به علت فعالیت مجدد با گروه ام جی انگلستان و خریداری سهام برند ام جی تحت عنوان یک شرکت اقماری از نام و لوگوی ام جی در محصولات جدید خود برای بازار خارجی استفاده می کند،که از این پس قرار است با همان نام و لوگوی رووی این محصولات صادر شوند.
در حال حاضر این کارخانه مشغول به گسترش فعالیت خود در سطح جهانی می باشد و محصولات خودروساز های بزرگی از جمله خودرو های رووی ، ام جی ، شورولت ، کادیلاک ، ولکس واگن ،بییوک ، ولوو ، و اشکودا را در کارخانه خود تولید و مونتاژ می کند.
http://chinaautoweb.com/…/saic-shanghai-automotive-industry…
خودروهای تولیدی ام جی نمونه 6 و 3 هستند و حتی اگر به سایت اصلی شرکت ام جی مراجعه کنید تنها همین دو محصول در سایت قابل مشاهده هستند.
سایت رسمی ام جی انگلستان
http://mg.co.uk/…
سوال من از شما!
زمانی که مالک شرکت ام جی ،ب ام و المان بود کسی این برند را المانی می دانست؟؟؟
جالب اینجا است که در خود انگلستان این دو محصول در کارخانه سابق ام جی مونتاژ می شوند و همچنان یک برند انگلیسی می دانند و در تمامی گردهمایی ها محصولات جدید در کنار محصولات قدیمی وجود دارند و جشن 90 سالگرد ام جی را جشن می گیرند اما در ایران عده ای به صورت مداوم و با تلاشی مضاعف سعی دارند یک خودروی چینی بی کیفیت بنامند.
خودرویی که در اروپا با محصولات و برندهای معتبر ژاپنی امریکایی و اروپایی مقایسه می شود اما طبق اظهارات برخی کارشناسان عزیز و خود جوش ایرانی این یک برند چینی است که فقط توان رقابت با محصولات چینی را داراست.
گاهی اوقات در مقابل برخی افراد باید سکوت کرد و لبخندی زد.
تیزر تبلیغاتی ام جی در انگلستان
http://www.youtube.com/attribution_link…
lostman
1393/12/2
دوست گرامی
اگه کمی دقت کنی در نوشته هام مشخص بود که من از مخالفان بی کيفيت ناميدن محصولات چينی هستم و آينده خودرو سازی چين رو روشن می بينم
بنابرين من رو از اون دسته از دوستان خود جوش که محصولات ام جی رو بی کيفيت می دونن جدا کنين
می مونه بحث بقول شما اصالت این شرکت خودرو سازی
توی دنيای امروز شرکت های کوچکتر مدام توسط شرکت های قوی تر و بزرگتر بلعيده ميشن. شرکت ام جی تا دهه نود در بريتانيا حفظ شده ولی بعدش توان رقابت با صنايع خودرو سازی بزرگ رو نداشته و ورشکسته شده
در حال حاضر مالکش شرکت سياک موتوره و در چين هم توليد ميشه! شرکت اوپل هم اگه به اصالتش نگاه کنی آلمانی هست ولی توسط جنرال موتور خريداری شده و حتی در انگلستان با نام واکسهال توليد ميشه
طبق استدلال شما; تنها ميشه سرخ پوست های بومی امريکا و کانادا رو آمريکايی يا کانادايی ناميد يا تنها بوميان استرياليايی اصالتا استراليايی هستن و بقيه همه مهاجرن
من اصلن حرفم اصالت و محل تولد و اجداد شرکت خودرو سازی نبوده! حرف من اینه که چين به شدّت داره در خودرو سازی پيشرفت می کنه, گذشت زمان این رو ثابت ميکنه! خودرو های ژاپنی هم در دهه های پنجاه و شصت ميلادی مورد تمسخر اروپايی ها آمريکايی ها قرار گرفته بودن ولی گذشت زمان نگاه ها رو تغيير داد.
به هر حال ممنون از وقتی که گذاشتين و جواب منو دادين
پیمان
1393/12/2
سینا اینهمه تاریخچه 100 سال پیش توضیح دادی در حال حاضر همچنان این ام جی در کشور چین تولید می شود, مواد به کار رفته جنس چینی بی کیفیت و قطعات همگی ساخت چین. تولید چین می باشد آقا چین , داستان نسازین . مردم آگاه باشید!
🚗 سینا 🚗
1393/12/2
جناب lostman عزیز
روی صحبت من با شما نبوده،برخی مطالب و کلی ذکر کردم.
هرچند ظاهرا به صحبت های من توجه کامل نداشتید ،اما بر اساس استدلال شما هم باید بگم همینطور است.
در حال حاضر وقتی نام و لوگوی برند اُپل را می بینید ،همه افراد این برند را یک برند المانی می شناسند.
آدام اوپل آ گ (به آلمانی: Adam Opel AG) یا بهطور خلاصه، اُپل ،،یک شرکت خودروسازی آلمانی است،که در سال 1862 توسط آدام اوپل تاسیس شد. بیشترین درصد سهام این کمپانی در سال 1929 توسط جنرال موتورز خریداری شد تا آنکه سال 1931 با تصاحب همه سهام آن، تدیل به یکی از زیرمجموعه های جنرال موتورز شد. این کمپانی هم اکنون 11 خط تولید در شش کشور جهان دارد و بنا به درخواست GM (جنرال موتورز) محصولات اُپل در انگلستان تحت برند واکسهال، در نیوزیلند و استرالیا تحت برند هولدن، در ایالات متحده و کانادا تحت برند تعطیل شده ساترن و در چین نیز تحت برند بیوک به فروش می رسند.
همچنین دفتر مرکزی این شرکت در آلمان و در شهر روسلزهایم می باشد.
از طرفی واکسهال یا واکسهال موتورز یک شرکت خودروسازی بریتانیایی است که شرکت صاحب آن جنرال موتورز است.دفتر اصلی این شرکت در شهر لوتن بریتانیا قرار دارد.مدلهای واکسهال تا حد زیادی یه خودروهای شرکت خودروسازی اپل، شرکت فرعی جنرال موتورز در آلمان، شباهت دارند؛ همچنین بیشتر مدلهای واکسهال در روسلشیم آلمان طراحی میگردد.این خودروها در دو مرکز تولید میشوند:خودروهای تجاری در لوتن و خودروهای مسافری در بندر السمره (انگلستان) تولید میشوند.
این در واقع سیاست فروش در هر منطقه بوده همان طور که در حال حاضر رووی از نام و اعتبار ام جی در محصولات خود برای بازار خارجی استفاده می کند یا مثال های دیگری از برند تویوتا،سوبارو،سیتروئن،پژو و...
در مقابل مثال های دیگر شما هم باید بگم بله، اگر دنبال اصلیت و نژاد اصلی هستید همین افراد هستند و این دو کشوری که نام بردید کشورهای مهاجر پذیر هستند که در حال حاضر به خاطر برخی مشکلات مانند گذشته مهاجر نمی گیرند و شرایط بسیار سخت شده،البته این مثال شما مثال درستی نبود اما در حال پاسخ دادم.
این نکته را فراموش نکنید که برند یک نام حقوقی است و نمی شود از نام و برند یک شرکت برای شرکت دیگری استفاده نمود.
کمپانی سایک بعد از خرید سهام روور با تغییر نام و ارم روور یک برند جدیدی تحت مالکیت خودش ایجاد نمود .
طبق فرمایش یکی از دوستان خوبم اگر با قانون تجارت و اصطلاحات Kill-Contract و Bi-Contract آشنا باشید ،می دانید که در قرار داد نوع اول ، کمپانی فروخته شده کاملا شرایط حقوقی خودش را واگذار میکند و کمپانی جدید ، دیگر حق استفاده از نام و لوگوی آنرا ندارد ، مانند روور که در سال 2005 ورشکست و در نهایت در سال 2007 به مالکیت سایک چین درآمد و تبدیل به رووی شد ( محل ثبت شرکت در خود چین ) یا لوتوس که در سال 1987 کاملا به کمپانی مالیزیا موتور واگذار و به پروتون با لوگوی جدید تغییر نمود .
در قراردادهای Bi-Contract یا دو طرفه ، یک شرکت در قالب سرمایه گذار بزرگ وارد شرکت میگردد و به نوعی با توجه به شرایط قرارداد مدیریت کمپانی یا بازار فروش را به عهده میگیرد و نقش Parent Company را به عهده میگیرد ، در مورد برند MG هم همین اتفاق افتاده ، شرکت سایک با ادغام نانجینگ ، با سرمایه گذاری 450 میلیون پوند در کمپانی ام جی و انتقال خط تولید اصلی آن از انگلیس به چین ، به عنوان کمپانی مادر ام جی درآمد و شرکت MG شد یک شرکت اقماری ، خود برند و دفتر مرکزیش ، دفتر طراحی و مهندسی و محل ثبت آن و لوگوی آن تغییر ننمود و همگی مانند 90 سال پیش در همان شهر بیرمنگام انگلستان هستند . مثال مشخص برای برندهایی که از قبل در ایران ، میشناسید همان Volvo هست که در سال 2011 شرکت جیلی کمپانی مادر آن شد و خط تولیدش به تناسب به چین منتقل داره میشه ، آیا ولوو چینی هست یا سوئدی ؟
http://www.iranjib.ir/shown…/…/لوکس-ترین-محصول-ولوو-چینی-شد/
http://www.themotorreport.com.au/…/ford-and-geely-announce-…
یا مثلا Jaguar Land Rover که از قدیم ایام به ماشین های انگلیسی معروف بودند ، همین نوع قرار داد Bi-Contract رو با شرکت تاتا هند در سال 2008 منعقد کردند و رسما شدند شرکتهای اقماری شرکت تاتا هندبا همان لوگو :
http://www.tata.com/company/index/Tata-companies
و یا همین سانگ یانگ که همه اذعان به کره ای بودن آن دارند ، در سال 2011 تحت مالکیت شرکت ماهیندرا هند قرار گرفت و شد شرکت اقماری :
http://www.mahindra.com/…/Automotive/Companies/Ssangyong-Mo…
از طرفی چین در تولید محصولات ام جی جز سهامی که روی کاغذ دارد و نقش سرمایه گذار هیچ دخالتی در تولید محصولات این برند ندارد، اما چیزی که واضح است تمامی مراحل ساخت در کارخانه سایک که یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه ها است تولید می شود، و حتی در انگلستان هم با توجه به مونتاژ تمام قطعات از چین می اید اما خود ام جی در روند تولید نظارت دارد و تنها فرق انها در، تفاوت اپشن ها و جایگاه فرمان بوده که در (نیوزلند ،استرالیا) تایلند و انگلستان و کشور های مشابه جایگاه فرمان فرق می کند.
من شخصا در ایران نیستم منتها طبق فرمایش خود شما اینجا هم اکثر وسایل چینی هستند که کیفیت معمولی دارند ،از گوشی های موبایل و کامپیوتر و لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم منزل و کارخانه ها و...
در اروپا هم همه فکر می کنند تمام لوازم از کیفیت عالی یا تمام خودروها دارای استاندارد 5 ستاره و با کیفیت بسیار مطلوبی هستند اما اگر نگاه کلی داشته باشید شاهد این موضوع خواهید بود کهبه غیر از خودروهای جدید اکثر خودروها قدیمی و مربوط به سالهای 1990 تا 2008 حتی قدیمی تر هستند و خودروهایی از برندهای معتبر موجود هستند که کیفیت داخلی انها حتی به محصولات چینی داخل کشور هم نمی رسند و هیچ تست ایمنی هم از انها به عمل نیامده.
ممنون از وقتی که برای خواندن مطلب گذاشتید.
🚗 سینا 🚗
1393/12/2
جناب پیمان، من مطمئن هستم شما تا به حال اصلا سوار این خودرو نشدید که چنین فرمایشی دارید
همین شرکت و کارخانه همکاری مستقیم با غول های خودروسازی را داشته و حتی 40% سهام جنرال موتورز را خریداری کرده، در حال حاضر هم محصولات برندهای اروپایی و امریکایی در همین کارخانه تولید می شوند.
حالا شما هم اگر دوست دارید تاکید کنید این خودرو یک خودرو بی کیفیت چینی است اشکالی ندارد، ولی باید بگم همین خودروی به قول شما چینی بی کیفیت توانست
کسب مقام اولی در هندلینگ 2014 جایی که سال قبل پورشه کایمن در این مکان ایستاده بود را کسب کند. http://www.motoringresearch.com/…/mg6-best-handling-car-bri…
همچنین ام جی ۶ در سال ۲۰۱۴ توانسته :
۱- بهترین در هندلینگ باتوجه به قیمت
۲- ششمین در ارزش خرید
۳- سومین در اعتبار برند
۴- پنجمین خودروی بادوام در سال ۲۰۱۴
۵- کسب مقام اول در کیفیت ساخت در مسابقات BTCC ۲۰۱۴
۶- کسب مقام دوم مسابقات ۲۰۱۴ BTCC (البته نا گفته نماند این خودروی چینی هنوز مشخص نشده چطور مجوز ورود به مسابقات محلی انگلستان و گرفته جایی که حتی خودروهای کره ای هم مجوز ورود ندارند ، همچنین بازدید و عکس گرفتن وزیر دفاع انگلستان از قرفه ام جی )
و البته Andrew Jordan قهرمان مسابقات سال 2013 تیم هوندا برای شرکت در رقابت های سال 2015 به تیم ام جی پیوست.
http://onlymotors.com/andrew-jordan-joins-mg-2015-btcc/
http://www.autoexpress.co.uk/…/867…/best-cars-to-own-in-2014
http://www.autoexpress.co.uk/…/…/best-car-manufacturers-2014
http://mg.co.uk/…/mg-voted-third-best-manufacturer-in-drive…
http://www.btcc.net/results
http://mg.co.uk/news/2014/11/24/mg-celebrates-btcc-manufacturer-title-at-toca-night-of-champions/
بر اساس آمار موسسه Driver Power و رای گیری از 50 هزار راننده در انگلستان به ترتیب 10 خودروی خانوادگی با دوام در انگلیس
http://www.car.ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars
البته فکر می کنم همه اینها تبلیغات برای گول زدن مردم باشد ،اصلا نباید به این مطالب توجه کرد ،خود انگلستان در تبلیغات رسانه ای خبر محصولات جدید خودش را اعلام می کند که البته فیلم بوده و کلا ارزشی ندارد
همه دروغ می گویند، همه ریا می کنند احتمالا حق با شما است دوست من
جالبه که انقدر که در ایران ام جی ستیز وجود دارد و بدون اطلاعات و مستندات سعی می کنند بدون هیچ دلیل مشخصی بگن ام جی یک چینی بی کیفیت است هیچ جای دیگر ندیدم.
http://www.youtube.com/watch?v=OXLEIogtY8g
peyman
1393/12/2
جناب سینا احتمالا شما تو انگلیس هستی، من پیشنهاد بیرون از اون کشور هم یه نگاهی بندازی ( البته باید ویزا شینگن بگیری) تا خودروهای با کیفیت و مدل روز رو ببینی. چون در اینجا که من زندگی می کنم هیچ مدل خودروی چینی از ام جی اجازه ورود ندارد. شاید به همین دلیل همه آمارها که راجع به ام جی ساخت چین میدین همه محدود به انگلیس هست ولا غیر. (چون یه زمانی مثل پیکان اونم تو انگلیس بوده). اگر در آینده تونست استانداردهای کیفی اروپای شینگن پاس کنه و وارد اینجا بشه اونوقت آمار.
فعلا بهتره چیزی نگیم که مردم گمراه بشن.
🚗 سینا 🚗
1393/12/2
با عرض پوزش بابت لینک های ارسالی در پست قبلی
لینک ام جی 6 برنده هندلینگ 2014
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.motoringresearch.com%2Fcar-news%2Fmg6-best-handling-car-britain-0423942348&h=ZAQHkdZKc
دوچرخه سواری در کاروان با خودروی تیم MG , تیم حرفه ای دوچرخه سواری MG-Maxifuel
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fattribution_link%3Fa%3DNo1BOIa-Z7U%26u%3D%252Fwatch%253Fv%253DYlLZ3pb5jl0%2526feature%253Dshare&h=_AQH_xQEB
لینک طراحی و مهندسی محصولات ام جی
http://www.carbodydesign.com/archive/2010/06/mg-opens-uk-design-center/
ویدئو مربوط به مرکز طراحی ام جی
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fattribution_link%3Fa%3DjFu4HmaPF5Y%26u%3D%252Fwatch%253Fv%253D-_3IK8s6fSU%2526feature%253Dshare&h=VAQEjJOnK
ازمایش خودروی ام جی 6 دیزل توسط سایت Test Driven
http://www.testdriven.co.uk/mg6-gt-diesel-review/
MG 6 ADV in Thailand
https://www.youtube.com/watch?v=JUXCx6KJUgk
ویدئو معرفی محصولات ام جی
http://www.youtube.com/attribution_link?a=GoSYN9cDEKY&u=%2Fwatch%3Fv%3DeMfIIoZXQtA%26feature%3Dshare
ام جی 3 جدید هم با ایجاد تغییراتی در بدنه و پیشرانه ان توسط شرکت ام جی انگلستان ،در راستای جشن 90 سالگی ام جی تحت نام MG3 Trophy اماده ورود به مسابقات MG Trophy Championship (مسابقات مخصوص باشگاه های انگلستان) شده است.
http://www.mgcc.co.uk/motorsport/racing/mgcc-mg-trophy/
ازمایش فنی ام جی 3
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.testdriven.co.uk%2Fmg3-review%2F&h=_AQH_xQEB
مروری بر محصولات ام جی، از دیروز تا امروز....
http://www.youtube.com/attribution_link?a=2iEXp5ab6JI&u=%2Fwatch%3Fv%3D3LSzqlqhUvY%26feature%3Dshare
تبلیغ رسمی ام جی در انگلستان
http://www.youtube.com/attribution_link?a=MwcBHNCVVqg&u=%2Fwatch%3Fv%3DsbxPgvFXNKs%26feature%3Dshare
لیست مقایسه قیمت ام جی با سایر رقبا در خارج از ایران
https://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.drivearabia.com%2Fultimatecarbuyerguide%2Fuae%2Fcarcompare.php%2F954-2013-633-2014-505-2013-822-2014%2FMG-6-2013-vs-Hyundai-Elantra-2014-vs-Mazda-3-2013-vs-Kia-Cerato-2014&sa=U&ei=n5McU6jvOcfDtQbH1oHICg&ved=0CA0QFjAF&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNEP37-wi04R49Z4lsA2q5ChjPOKvA
http://www.google.ch/url?sa=t&rct=j&q&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.drivearabia.com%2Fultimatecarbuyerguide%2Foman%2Fcarcompare.php%2F954-2014-903-2015-673-2015-629-2015%2FMG-6-2014-vs-Honda-Civic-2015-vs-Ford-Focus-2015-vs-Volkswagen-Jetta-2015&ei=2wmzU7egKqmS0AWM_4GQDw&usg=AFQjCNFJ2pLD6x3PVahjWtmN4SOiIwrJ5g&sig2=pwEdnSNW23x2UhXCwT5ryA
لینک برند های تولیدی سایک موتورز
http://chinaautoweb.com/auto-companies/saic-shanghai-automotive-industry-corporation
سایت اصلی سایک موتورز
http://chinaautoweb.com/auto-companies/saic-shanghai-automotive-industry-corporation
سایت اصلی ام جی انگلستان
http://mg.co.uk/
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/86801/best-car-manufacturers-2014
🚗 سینا 🚗
1393/12/2
برخی لینک ها بعد از کپی کردن در این قسمت با مشکل رو برو می شوند، عذر می خوام
پیمان جان بنده سوئیس زندگی می کنم نیازی هم به شینگن ندارم،اتفاقا انگلیس نیاز به ویزا دارد،از طرفی انگلستان سختگیرانه ترین بازار و مهمترین بازار اروپا است، ام جی هم پس از جان گرفتن دوباره تنها با همین دو محصول کار خودش و به خوبی اغاز کرده و فعلا در حال گسترش نمایندگی در شهرهای انگلستان است و در سالهای اینده به بخش وسیع تری از بازار خودروهای اروپا دسترسی خواهد داشت.
Ali
1393/12/2
ها ها ها ها......... پیمان خدا عمرت بده این حرف یعنی چی که به سینا زدی اخه برادر من !!!!!!
من پیشنهاد بیرون از اون کشور هم یه نگاهی بندازی ( البته باید ویزا شینگن بگیری) تا خودروهای با کیفیت و مدل روز رو ببینی
یعنی می خوای بگی تو انگلیس ماشین خوب و با کیفیت نیست !!!!؟؟؟ خیلی حرفت خوب بود :-))))))
نصف سوپر اسپرت های دنیا تو انگلیسه پسر
peyman
1393/12/2
اینها هم که یکسری لینک تکراری و همچنان فقط محدود به انگلیس!
من گفتم کشورهای اروپایی شینگن وآمریکا خودروهای ساخت چین حق ورود ندارند از جمله ام جی!
بیشتر دقت کن. هه
🚗 سینا 🚗
1393/12/3
جناب پیمان با عرض پوزش،ولی باید بگم شما هیچکدام از صحبت های من را متوجه نمی شوید و احتمالا فقط می خوانید که پاسخ دهید.
دوست من صحبت های شما منطقی نیست و هیچ معیار مناسبی ندارید.
شما لطفا بگید معیار قیمت گذاری خودرو بر چه اساس است؟
طبق چه دلیل یا مستنداتی می گویید یک خودروی بی کیفیت چینی است؟
یعنی در واقع ملاک شما خود کشور چینه!!
اینکه تماما در بخش های مختلف تاکید کنید ام جی چینیه چه سودی برای شما دارد؟ نه تنها شما بلکه تمام افرادی مانند شما!!
به فکر مردم و دلسوز مردم هستید؟
یعنی کسی که قصد پرداخت 100-120 میلیون برای خرید خودرو دارد تنها منتظر راهنمایی شما کارشناسان عزیز کشور مانده؟؟؟؟!!!!
در خانه خود اینترنت ندارد؟
به فرض مثال که تنها ملاک خریدار همین قسمت باشد،به نظر شما صحبت های بی منطق و بدون دلیل شما قابل پذیرش تر است یا صحبت ها و مستنداتی که سایت های معتبر جهانی می دهند؟
چرا سعی می کنید همیشه راجب چیزی که تخصص ندارید اطلاعات ندارید نظر کارشناسه دهید،متاسفانه چنین افرادی در این کشور کم نیستند. من مطمئن هستم شما در خارج از کشور نیستید که هنوز ارزش کشورهای اروپا ، تفاوت اتحادیه و شنگن را نمی دانید و نمی دانم شنگن چه ربطی به بازار خودرو دارد!!!!
یعنی حرف شما این منظور را می رساند که کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، هلند، سوئیس، اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، یونان، نروژ، پرتقال، اسپانیا، سوئد، فنلاند، استونی، مجارستان، لاتویا، لوکزامبورگ، لیتوانی، مالت، لهستان، اسلونی، اسلواکی و ایسلند از انگلستان سختگیرتر هستند!!! درسته؟؟؟
همین صحبت شما نشان دهنده این است که نمی دانید رقابت بازار خودرو اروپا در دست پنج کشور اسپانیا، بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا است و تا حالا خودروهای موجود در این کشورها را ندیدید که ظاهرا فکر می کنید در تمام خیابان ها مملو از خودروهای روز با بهترین امکانات و بالاترین قدرت در دست همگان است.
باید بگم ام جی به 46 کشور موجود در امریکای جنوبی،اروپای شرقی،اسیا و اقیانوسیه را شامل می شود.
همین شرکت سایک قرار داد تولید مشترک با جنرال موتورز امریکا را سال گذشته امضا کرد و دفتر جدید خود را در بیرمنگهام تحت نام سایک یو اس به عنوان اولین خودروساز چینی که مستقیما با خودروسازی امریکا همکاری خواهد کرد به ثبت رسانید.
در حال حاضر هم دو مدل از محصولات ام جی در حال تست و بررسی در خود امریکا هستند و ام جی پس از انگلستان برنامه وسعت نمایندگی و محصولات را در سایر کشورهای اروپایی و امریکا دارد.
من شخصا با تجربه ای که از ام جی 6 در ایران دارم و خودروهای بسیاری که شامل خودروهای ایرانی ،اروپایی،ژاپنی و امریکایی در ایران و خارج از کشور دارم می دانم که محصولات ام جی بسیار راحت اجازه ورود را به اروپا دارند،شما هم اگر خودروهای خارج از کشور را ببینید ،چند نمونه سوار شوید متوجه صحبت های من می شوید.همین ام جی 6 در بازار استرالیا و نیوزلند قیمتی بین 27000 تا 35000 دلار را داراست،تازه در نمونه دنده دستی، یا در انگلستان قیمتی معادل 21500 پوند در نمونه دستی،دیگر در خارج از ایران مهندسان بازاریابان کار خودشان را بلدند و با توجه به بازار قدرتمند خارجی سبک و سنگین می کنند،مگر اینکه شما انها را هم قبول نداشته باشید.
ام جی در دو محصول جدید خود که بعد از 8 سال با سرمایه گذاری سایک ،بسیار خوب عمل کرد و در مهمترین بازار اروپا و توسط مردم به نمرات خوبی دست پیدا کرد.
ام جی از مهندسان و تجربه 90 ساله در تولید خودروهای خود استفاده می کند و خواهد کرد. خودروهای وارداتی به ایران طبق سفارش خود نمایندگی است و برای مثال نمونه 3 وارد شده نمونه اسیایی است که تفاوت هایی با نمونه انگلیسی دارد اما در نظر بگیرید ام جی با هدف ارزان سازی در مقابل کیفیت و امکانات و قدرت و رقابت با بازار متنوع انگلستان روی خط تولید قرار گرفت که با برندهای خوش نام و معتبر رقابت کند. شما پژو 207 ایرانخودرو یا ال 90 را نگاه کنید که از 46 تا 57 میلیون خرید و فروش می شوند،بعد انتظار دارید ام جی 3 مثلا 40 تا 50 میلیون قیمت داشته باشد!!
حرف برای گفتن بسیار است. اما خواهش می کنم دست از تفکر اشتباه بردارید.
این کامنت و پاسخ یکی از کاربران و مسئولان سایت در یک سایت خارجی بود که کاربر هم نظر شما بود.
As long as the Japanese or Germans are stil making cars, I'll never buy a Chinese built vehicle, irrespective of how cheap they are.
Commenter
YouBetterLawyerUp
Location
Sydney
Date and time
January 31, 2013, 12:13PM
پاسخ
Keep in mind that the Japanese made some truly awful cars in the 1970s (Datsun 120Y anyone), and the Koreans did the same in the 1980s. I remember, maybe 10-15 years ago, my Father saying that he'd never touch a Korean car, much less drive one. Now, 15 years later, he happily drives a little Hyundai Getz.
Chinese cars, while not the best now (this MG sounds like one of the better ones), will improve, and improve quickly. SAIC is partnered with both Volkswagen and General Motors, far and away the two best selling car makers in China. It won't be long at all until the technology and knowhow that comes from making VWs and Buicks filters down into SAIC's own brands, like MG.
امیدوارم که متوجه شده باشید.
این رفتار درسته نه اینکه راه بی افتیم در هر سایتی نام ام جی امد شروع به راه انداختن بحث کنید و تماما سرکوب کنید و به اسم نگرانی و دلسوزی برای پول مردم به خرید و سلیقه انها بی احترامی کنیم و هیچ سند و مدرک معتبری هیچ نظر دارنده این خودرو را قبول نکنیم و فقط بخواهیم بگیم نظر ما درست است ما بیشتر و بهتر می دانیم.
اصلا چه لزومی دارد کسی کامنت بگذارد مردم تو رو به خدا نخرید به فکر جون و پول خودتان باشید، این صحبت ها تنها کار دلالان خودرو است که با تخریب برند دیگر قصد دارند نظر دیگران را تغییر بدند، یا حتی گفتن جمله اشغال چینی، یا مدام بگوییم چینی چینی،این چینیه!!!! این رفتارها فقط شخصیت ما را نشان می دهد، یک فردی که خودش دلسوز مردم باشد ،محترم باشد، حتی خودش خودروی خوب داشته باشد و.... این رفتار را انجام نمی دهد.
چه دلیلی دارد یک سایت بر علیه ام جی در رسانه های ایرانی تشکیل شود!!! چرا دلال ها خودروی ام جی 6 را نمی توانند وارد کنند؟ این همه دشمنی و تخریب با ام جی به خاطر چیست؟
من تا حالا در هیچ سایتی ندیده ام کاربری یا دارنده ای از این خودرو جز بحث فنی حرف دیگری زده باشد اما همیشه یک فرد با نام های مختلف یا حتی افرادی بحث های پوچ و بی منطق راه می اندازند.
البته باز من مطمئن هستم حتی همین صحبت ها هم واکنش های بعدی در پیش خواهد داشت.
من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم/ تو خواه از سخنم پندگیر و خواه ملال...
نریمان
1393/12/3
جناب پیمان خان و شما همون سه نقطه و یا ماشین باز نیستید و چون در دنده 6 همه این مطالب تکرار شده با اسامی دیگه ، دوست گرامی فرض که ام جی چینی و آشغال و چرا اینقدر شماها حساسیت نشون میدید ؟!!! اگر ماشینی که کیفیت نداره و گران هست مسلما جایی در بازار خودرو نخواهد داشت و نگرانی شما برای چیه که به همه چیز دریغ از یک سند متوسل میشوید ؟!!! چرا روز به روز به تعدادش تو جاده های این کشور اضافه میشه ؟!! شما بزرگترین بازار اروپا و مهمترین شناسنامه خودرویی دنیا یعنی صنعت انگلیس رو میذاری کنار و کدام شنگن میکنی ؟ اگر به لیست کشورهای شنگن نگاه کنی متوجه میشی تنها 3 کشور اهمیت اقتصادی دارند تو صنعت خودرو حرف واسه گفتن ، اسامی کشورهای عضو شنگن :
http://www.ambafrance-ir.org/%D9%83%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B6%D9%88-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C
خوب میرسیم به غول اقتصادی اروپا یعنی آلمان که اتفاقا جزو شنگن هم هست ، لینک زیر آدرس تمام نمایندگیهای پس از فروش ام جی در آلمان بهمراه حوزه فعالیت ( متخصص همه مدلهای ام جی یا برخی ) آدرس و تلفن :
http://www.mg-cars.org.uk/garages/garge.html
با این اوصاف برادر من ، بازار ایران به اندازه کافی فضا برای جولان همه برندها داره و نگران نباش که افزایش محبوبیت ام جی ، باعث خراب شدن سود دلالها بشه ، میدانی که بواسطه دامپینگ مدیاموتور ، دلالها نمیتونند رو این برند سودهای چندمیلیونی ببرند
peyman
1393/12/3
خیلی کودکانه ونادانی هستش که کسانی که متعصبانه دنبال طرفداری و توجیه چینی بودن ام جی هستن خودشون رو عقل کل می دونن و هر کس دیگه ای که نظر مخاف داره کم اطلاع و بی سواد!
سپهر جان سرچ کردن و یک سری لینک فرستادن که من اینجا می زارم واسه اطلاع مردم نه واسه شما!
عدم فروش ام جی بعد از ورشکستگی در اروپا:
http://left-lane.com/european-car-sales-data/mg-rover/
Rover made a deal with Tata Motors to rebadge the India-built Tata Indica minicar to make the Rover CityRover. It was cheap but low-quality
ارزان بودن و کیفیت پایین
The cars are produced in China
آمار فروش بسیار پایین ام جی:
http://left-lane.com/european-car-sales-data/nanjing-mg/mg6/
در ضمن بیشتر از این فکر نمی کنم ارزش داشته باشه بخوام وقت بزارم جواب بدم اینجور کامنت ها رو.
رضا
1393/12/5
پیمان فکر می کنم چیزی نگی بهتر باشه، این دوتا لینکی هم که گذاشتی به نظر نمیاد چیزی و نشان بده و معتبر باشه، صحبت دوستان درسته،شما نظر مخالف نداری بلکه از این برند کینه داری که هیچ چیزی و نمی خوای قبول کنی،من خودم کامنت ها رو خواندم اصلا انتظار نداشتم باز چنین جوابی بدی
mashin baz
1393/12/1
با درود
ضمن تشکر ویژه از مسئولان سایت خودروبانک بابت تهیه گزارش های دقیق و عالی که تا کنون در کشور در فضای اینترنت بی سابقه بوده و آرزوی پیشرفت روز افزون .
یک نکته :
جالبه که همه در همه جا راجع به حجم موتور و قدرت اسب موتور و شتاب صفر تا صد و ... صحبت میکنند ولی در مورد قدرت و کیفیت ترمز و ترمزگیری در شرایط مختلف بررسی انجام نمیشه . در حالیکه تا ترمز قوی نباشه که اصلا شتاب خودرو کاربرد نداره و اگه از این شتاب استفاده بشه منجر به حوادث گوناگونه . نهایتا به ذکر آپشن های ترمز شامل ای بی اس و ای بی دی و ... پرداخته میشه که اون هم چندان مهم نیست چون باید در عمل ترمز ها رو تست کرد .
در مورد ام جی 6 لازم میدونم بگم که ترمزهای فوق العاده ضعیفی داره و جالبه که حتی وقتی لنت های اون رو تعویض کرده و به جاش لنت ترمز ((بی ام و اتاق 5- به توصیه نمایندگی )) رو روی اون میندازیم باز هم راضی کننده نیست و فقط کمی بهتر میشه .(به شخصه امتحان کردم) و این مشکل در مورد تمام ام جی 6 ها صدق میکنه و موردی نیست . با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ام جی متوجه میشید .
با آرزوی سلامتی- بدرود
علی
1393/12/1
سلام
من جز صوت کشیدن صدای لنت هیچ مشکلی نداشتم و راضی هم هستم، الان حدود دو سال هر روز استفاده مداوم دارم و ماشین حدود 58000 تا کارکرده ،حتی توسط خود نمایندگی لنت تعویض شد، تا جایی که من شنیدم سری 3 لنت ترمزش با ام جی با یکم تراشیدن هماهنگ میشه یا مزدا 3
alireza
1393/12/2
ام جی 6 من که ترمزاش خیلیم عالیه. تا الانم هیچ مشکلی نداشته.
نريمان
1393/12/2
آقاى ماشين باز يا همون ٣نقطه بهتر نيست يك نقش براى خودت انتخاب كنى ؟ تو دنده ٦ همين متن رو گذاشتى كه جوابت رو دادم اما مستند:
نمیدونم چرا بعضیها بدون سند فقط بدنبال تخریب هستند :
تست سرعت و ترمز ام جى ۶ و جى اس :
http://www.aparat.com/v/aFAJM
http://www.aparat.com/v/6NIFi
گردهمایى ام جى ۶ سواران در انگلیس :
http://www.aparat.com/v/n8WPe
بهترین در هندلینگ در انگلیس با توجه به قیمت ٢١٠٠٠ پوندیش
http://www.aparat.com/v/6gBZl
نوذر
1393/12/2
سلام وتشکر از گزارش ارایه شده .واقعا طراحی ها ام جی از اصالت گذشته حکایت دارد انشالله از لحاظ کیفی هم پیرو برند خودش باشه واقعا خودرو مناسبی است .بنظر من این پیشرفت درس خوبی برای خودرو ساز دا خلی است .تا برای حضور خودش در بازارهای خارجی چگونه از برندهای معروف وصاحب سبک استفاده کند و این کارها که ما روی یک پلت فرم وارداتی میکنیم .دست برداریم که بجز ضر روزیان ودور ریخت منابع دستاوردی نخواهد داشت .واز عزیزانم هم انتظار است بمسایل بادید باز واطلاعات کافی برخورد کنیم وبی احترامی بیکدیگر واقعا بپرهیزیم .ایام بکام
محمد
1393/12/2
سلام
عکساتون خیلی خوبه
مرسی از زحماتتون
مبین
1393/12/2
اقایون محض اطلاعتون ام جی ورشکست شده و کارخانه اون در چین هستش وفقط در اونجا تولید میشه وطراحی ومهندسیش ماله انگلستانه اگه قبول ندارین برید تحقیق کنید وتاریخچه ام جی رو بخونید اگه ام جی چینیه بی ام و هم چینیه چون بی ام و رنجروور رولرویزس و... تو چین تولید میشن
نریمان
1393/12/3
مبین جان ، بحث ما هم اینه که شرکت سایک به عنوان شرکت مادر و سرمایه گذار و شرکت ام جی رو صاحب شد همانند جیلی با ولوو ، تاتا با جگوار و ماهیندرا با سانگ یانگ ، ولی سیاست های طراحی و مهندسی در همان کشور اصلی یعنی انگلیس یا سوئد یا کره جنوبی انجام میشه و حتی تحت نظر بازرسان این برندها تولید در چین یا هند صورت میگیره .
رادمان
1393/12/2
خودرو بانک لطفا فیلم برسی ام جی 6 رو تهیه کن لطفا مرسی جان هرکی دوس داری
کامران
1393/12/2
Jane mn ye film az mg 6 bezarid jane harki dus darid
نریمان
1393/12/3
سال 2014 تمام شد. خودروسازی همواره جزو پردرآمدترین صنایع بشری بوده و هست. در این مقاله قصد داریم پردرآمدترین شرکتهای خودروسازی جهان و جایگاه آنها در میان سایر شرکتهای جهان را بشناسیم.
http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-2014/
پیمان منصوبی
1393/12/4
میبینم که پدالیا میان اینجا لینک میدن
:)))))))
علی
1393/12/4
جناب آقای سینا
سلام
آقا من از علاقه مندان ام جی هستم.
می خواستم اطلاعات کاملتری راجب این برند داشته باشم.
این ایمیل منه
alizarin_galleria@yahoo.com
لطفا به من اطلاع بدید که می تونم رو کمک شما حساب کنم یا خیر.
فیلم بررسی تیگو 7 پرو e پلاس
آخرین اخبار
بازگشت هوندا CR-V با قیمت نهایی ۳.۵ میلیارد تومان؛ رقابتی جدی برای توسان و اسپورتیج
فروش نقدی سه محصول سیبا موتور با تحویل آبانماه + جدول شهریور 1404
فروش سدان لوکس هونگچی H5 توسط بهمن موتور آغاز شد؛ شرایط نقدی و اقساطی + جدول شهریور 1404
تویوتا RAV4 Adventure 2025 در ایران: بررسی جامع مشخصات و امکانات نسخه وارداتی آذریوردسال + کاتالوگ
قیمت قطعی سوزوکی فرانکس هیبریدی اعلام شد؛ مشخصات فنی کراساوور دیاموند موتور + جدول شهریور 1404