موضوعات داغ

فیس لیفت هیوندای i40 قیمت خورد

عکس مطلب اول
چهره‌ای جدید کشیده شده در کنار پیشرانه‌ای دیزلی با خروجی‌های متفاوت قدرتی و همچنین بروزرسانی‌هایی جدید در بخش طراحی و تجهیزات، فاکتورهایی هستند که هیوندای برای فیس لیفت هیوندای i40 در نظر گرفته است.
جلوپنجره مشبک شش ضلعی با حاشیه کرومی، چراغ‌های جلو جدید و مه شکن‌های چندتایی قرار گرفته در لابه‌لای ورودی‌های هوای اطراف سپر، گزینه‌هایی هستند که هیوندای i40 به عنوان یک مولفه جدید در چهره آرایی خود نسبت به قبل تجربه کرده است که چهره اصلی خودرو را در نمای جلو تشکیل داده‌اند. در عقب شاسی هم در بالاترین نقطه یک اسپویلر بزرگ سقفی نصب شده و کمی پایین‌تر از آن هم چراغ‌های دو تکه بزرگ LED قرار گرفته‌اند و در قسمت پایینی خودرو و بر روی سپر حجیم عقب هم شب نماهای مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند که به طور کلی طراحی قابل قبول و عامه پسندانه‌ای را به تصویر کشیده‌اند. بر روی محورهای اطراف شاسی هم هیوندای به طور استاندارد رینگ‌های 16 اینچی را در نظر گرفته که به صورت سفارشی می‌توان آن‌ها را با رینگ‌های 18 اینچی اسپرت عوض کرد. فضای داخلی کابین هم تغییراتی جزیی را تجربه کرده که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از صفحه نمایشگر لمسی مجهز به سیستم ناوبری ماهواره‌ای، دوربین‌های پارکینگ و سیستم هدایت پارکینگ، سیستم کنترل آب و هوا، صندلی‌های جلویی مجهز به گرم کن، سیستم تهویه مطبوع اتاق، چرم پیچیده شده به دور فرمان و در آخر هم سیستم صوتی و تلفن.
در زیر کاپوت هیوندای i40 برای بازار بریتانیا هم شرکت سازنده دو موتور دیزلی 1.7 لیتری را در نظر گرفته که پیشرانه 1.7 لیتری دیزلی اول حدود 115 اسب بخار ( 85 کیلووات ) قدرت و همچنین پیشرانه 1.7 لیتری دوم هم حداکثر 141 اسب بخار ( 104 کیلووات ) قدرت تولید می‌کند که به صورت دلخواه و بسته به نیاز به دو نوع جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک DCT و 6 سرعته دستی متصل می‌شوند.
طبق اعلام رسمی شرکت هیوندای موتور، این خودرو با برچسب قیمتی پایه 19 هزار و 600 پوندی الی 25 هزار و 600 پوندی از همین حالا در بازارهای انگلستان قابل سفارش است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/9
هیوندای است دیگه! غول طراحی دنیا!
1394/2/11
غول طراحى دنيا:/