موضوعات داغ

پراید در بازار واقعی ۴۸، در بازار مجازی ۵۰ میلیون تومان!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چند ماه پیش بود که با دستور دادستانی قیمت از آگهی های خرید و فروش خودرو در سایت های اینترنتی حذف شده و به این ترتیب بازار خودرو با یک آرامش نسبی مواجه شد.
به نقل از ایسنا، به تازگی قیمت ها به آگهی های فروش خرید و فروش خودرو در سایتهای اینترنتی بازگشته و بسیاری از کارشناسان نسبت به تبعات منفی این اقدام هشدار داده اند.
سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران ضمن انتقاد از بازگشت قیمت به آگهی های خرید و فروش خودرو در سایت های اینترنتی اظهار کرد که سایت های اینترنتی کارکرد منفی در بازار خودرو داشته و به گروه های ۱۰۰ نفره دلالان و سودجویان این فرصت را می دهد تا نسبت به بازار سازی و قیمت سازی کاذب و التهاب بازار اقدام کنند.
با توجه به گفته های او به عنوان نمونه قیمت واقعی پراید ۱۱۱ در بازار واقعی ۴۸ میلیون تومان بوده ولی در برخی از آگهی های خرید و فروش قیمت این محصول ۵۰ میلیون تومان نیز اعلام شده است.
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در ادامه توضیح داد که بازگشت قیمت‌ها به آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی تاثیر منفی بر ثبات قیمت‌ها داشته و آرامش بازار خودرو را بهم می زند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/9
48 میلیون رو توش بشا..ی بهتره تا پای این آشغال بدی الحق که یکسری بی عقل و ذلیل هستن
1398/5/9
هرکس که از عدم شفافیت در قیمت ها انتقاد کنه و خواهان سانسور اون باشه مطمئن باشید فاسده