موضوعات داغ

هیوندای HB20 آپدیت شد

عکس مطلب اول
هیوندای برای یکی از پرفروش‌ترین محصولات خود یعنی هیوندای HB20 یک سری بروزرسانی‌ها را عرضه کرد. شاید تا به حال حتی نام HB20 را هم نشنیده باشید که ما می‌گوییم یکی از پرفروش‌ترین محصولات هیوندای است، چون این محصول هاچ بک فعلا در انحصار بازار برزیل بوده و برای اولین بار هم در نمایشگاه سائوپائولو 2012 معرفی شده و پس از آن هم خط تولید آن در این کشور کلید خورده است و تا به امروز توانسته تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین خودروی بازار برزیل لقب گیرد.
سه سال از معرفی نسخه اولیه آن در سال 2012 می‌گذرد و حالا هیوندای برای طراحی آن یک سری بروزرسانی را در نظر گرفته که اولین آن طراحی یک جلوپنجره شش ضلعی مشبک و چراغ‌هایی جدید پیشرفته‌تر و زیبا‌تر در جلو می‌شود. در عقب هم به همین ترتیب از چراغ‌های جدید استفاده شده و رینگ‌هایی آلیاژی 6 پره‌ای هم جایگزین رینگ‌های معمولی آن شده است. علاوه بر این‌ها، در داخل کابین هم هیوندای از صندلی‌های جدید پوشیده شده از پارچه‌های مدرن و یک صفحه نمایشگر جدید 7 اینچی (ارائه شده به عنوان یک گزینه سفارشی) استفاده کرده که قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های آندروید و ios را دارد.
در زیر کاپوت هم همچنان از یک پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر و یک موتور بزرگ‌تر 1.6 لیتری استفاده خواهد شد که به ترتیب حداکثر قدرتی 75 اسب بخاری و 122 اسب بخاری تولید می‌کنند. ولی هیوندای عنوان کرده ک از سال 2016 میلادی، یک پیشرانه 1 لیتری توربوشارژر را هم به جمع پیشرانه‌های این اتومبیل اضافه خواهد کرد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/7
اگر جای 206 بیاد ایران خیلی خوب میشه . در ضمن خودرو بانک عزیز این نظرسنجی رو بردار بی زحمت با این کمکی که دیروز دولت به خودروسازها داد دیگه کمپینی باقی نمیمونه که بخواد نظر سنجی هم در موردش انجام بشه
1394/7/7
اون پول بابت بدهی چند ده میلیاردی خودروسازان به قطعه ساز و بانک ها بوده این آقایون کارشون از این هم وخیم تره . نابودیشون نزدیکه
1394/7/7
خدا از دهنت بشنوه اقا محمد رضا
1394/7/7
بابا یه فیلمی بررسی ای چیزی...
پوسیدیم :/
1394/7/7
فکر کنم این ماشین اتانول مصرف میکنه.آخه شنیدم حدود 80 درصد ماشینای برزیل سوختشون اتانوله
1394/7/7
اقا فرشید اینارو همرو میگن تا مردم خام شن که کمپین تاثیر داشته. ولی همه الکیه. تا سر و صداها بخوابه همه چی مثل قبل میشه
1394/7/8
قیمتش ؟