موضوعات داغ

مارتین براندل; مکس ورشتپن به صندلی مرسدس چشم دوخته است

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر مارتین براندل، مکس ورشتپن در صورتیکه نتواند با تیم ردبول به قهرمانی برسد برای پیوستن به تیم مرسدس تردیدی نخواهد کرد.

مکس ورشتپن توانسته عنوان جوانترین راننده فرمول یک و جوانترین پیروز یک مسابقه را کسب کند و بسیار امیدوار بود تا بتواند با کسب قهرمانی فصل، عنوان جوانترین قهرمان را نیز به خود اختصاص دهد.

اما فرصت انجام این کار از مکس گرفته شده است و دیگر قادر نخواهد بود تا جوانترین قهرمان فرمول یک باشد. جدای از این عناوین، ترکیب مکس و ردبول هنوز زهر لازم را برای به چالش کشیدن مرسدس دارا هستند.

با این حال براندل معتقد است در صورتیکه ردبول نتواند مکس را به قهرمانی برساند او برای رفتن به تیم مرسدس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند رویای قهرمانی خود را محقق کند.

مارتین براندل افزود:

به نظرم به زودی باید در انتظار اعتراضات مکس در پیام های رادیویی تیمی باشیم، اما فراموش نکنید تیم ردبول در داخل پیست قادر به انجام کارهای فوق العاده ایی هستند، در شروع مسابقه مجارستان با برخوردی که مکس داشت کمتر کسی انتظار آن عملکرد خیره کننده را از مهندسین ردبول داشت، آنها توانستند خودرویی را که مکس قبل از شروع مسابقه نابود کرده بود در مدت بسیار کمی آماده مسابقه کنند و در نهایت کسب رتبه دوم را برای مکس محقق کنند.

اما این موارد باعث نمی‌شوند مکس به دنبال آرزوی قهرمانی خودش نرود و در این راه بهترین خودرو برای کسب قهرمانی قطعا خودرو تیم مرسدس خواهد بود.

خودرو مرسدس به رانندگی لوئیس همیلتون
با وجود اینکه تنها سه مسابقه از شروع فصل گذشته است اما مکس ۳۰ امتیاز اختلاف با لوئیس همیلتون پیدا کرده است، و این برای کسی که خواهان قهرمانی فصل است جز سرخوردگی چیز دیگری نخواهد داشت.

من فکر می کنم او به شدت سرخورده شده است، در حال حاضر تنها با گذشت سه مسابقه از رقابت قهرمانی باز مانده است، مکس یک DNF در ابتدای کار داشت و این اصلا مورد امید بخشی نیست. به طور معمول تیم ردبول در طول فصل خودرو خود را بهبود می‌دهد و دائم رو به جلو حرکت می‌کنند.

به نظر می رسد بار دیگر ردبول خودرویی را آماده کرده است که پتانسیل بسیار دارد و واقعا لازم است تا از تمام این پتانسیل استفاده کنند، باید ببینیم آیا این اتفاق در سیلورستون رخ خواهد داد یا نه. آنها شاسی بسیار خوبی دارند و هوندا هم بسیار قوی عمل کرده است. باید ببینیم در سیلورستون چه نتیجه ایی کسب می‌کنند، آیا می‌توانند خودرو را بهبود دهند یا نه؟ باید صبر کرد و دید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد