موضوعات داغ

معرفی نسخه‌ای اسپرت از بنتلی فلاینگ اسپر

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی بریتانیایی بنتلی، نسخه‌ای اسپرت از بنتلی فلاینگ اسپر را معرفی کرد، برای این نسخه از بنتلی، پیشرانه‌ای قوی‌تر ارائه شده و در ادامه هم نشان S در انتهای نام آن اضافه شده تا با نام تکمیلی بنتلی Flying Spur V8 S شناخته شود.
پیش از هرچیز اگر از پیشرانه خودرو شروع کنیم، خواهیم فهمید که شرکت سازنده جدیدا از پیشرانه‌ای هشت سیلندر V شکل استفاده کرده که حجمی 4 لیتری داشته و اصل و نسب آن از سلسله خانواده موتورهای BiTurbo نشات می‌گیرد که قدرت تولیدی آن به 521 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 680 نیوتن متر افزایش پیدا کرده و با کم کردن زمان 0.3 ثانیه‌ای، توانسته شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعتی را تنها در عرض 4.6 ثانیه پر کند. گفتنی است که برای رسیدن به چنین شتابی در کنار افزایش قدرت پیشرانه، از جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک ZF کمک گرفته شده که در کنار سیستم درایو چهار چرخ محرک، 40 درصد از گشتاور تولیدی موتور را به چرخ‌های جلو و 60 درصد باقی مانده را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند.
علاوه بر تقویت پیشرانه، شرکت سازنده سری هم به طراحی خودرو زده و برای مطابقت طراحی خودرو با قدرت بیشتر، از جلوپنجره‌ای مشکی رنگ ماتریسی، دیفیوزر عقب جدید، رینگ‌های 20 اینچی جدید و 21 اینچی جدید سفارشی، چراغ‌های جدید خطر و... استفاده کرده است و در داخل کابین هم از تریم‌های چوبی مشکی رنگ، غربیلک فرمان سه پایه به همراه اهرم دنده دندانه دار و... استفاده کرده‌اند.
در آخر هم شرکت خودروسازی بنتلی اشاره کرد که در یکم ماه مارس سال جاری، یعنی حدودا یک هفته دیگر این خودروی لوکس اسپرت را در نمایشگاه خودرویی ژنو 2016 در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/30
ماشین سلطنتی هست