موضوعات داغ

مروری بر بازسازی اصولی فورد ماستنگ 428 FE مدل ۱۹۶۸، شگفتی آمریکایی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اگرچه یک ماستنگ نسل اول کاملا اریجینال و دست‌نخورده یک گوهر کمیاب است، اما رستومودها هم خیلی باارزش هستند، مخصوصا وقتی کیفیت ساخت آن‌ها واقعا عالی باشد.

ماستنگ ۱۹۶۸ که در اینجا می‌بینید یک رستومود است که تقریبا از هر جنبه عالی به نظر می‌رسد و این عالی بودن با موتور شروع می‌شود.

فورد ماستنگ کلاسیک

قدرت حالا توسط یک موتور ۷ لیتری فورد FE V8 428-ci تامین می‌شود که دارای سرسیلندرهای آلومینیومی ادل‌بروک و منیفولد هوای ورودی اصلی فورد است.

این ماستنگ از یک گیربکس پنج سرعته دستی ترمک TKO 600 بهره می‌برد و در این مدل همچنین شاهد به‌روزرسانی‌های فنی شامل ترمزهای جدید، شلنگ‌های سوخت، یک رادیاتور آلومینیومی یدکی و یک سیستم تعلیق جلوی مستقل هستیم. یک سیستم اگزوز دوگانه با صدا خفه کن‌های فلومستر اطمینان حاصل می‌کند که قدرت V8 مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

فورد ماستنگ 1968

این جذابیت در داخل هم ادامه دارد، جایی که این ماستنگ دارای صندلی‌های جلوی چرمی، کفی‌ها و روکش‌های مشکی و یک رول بار است.

این خودرو تاکنون فقط ۳۷۱ کیلومتر مسافت را طی کرده، بنابراین احتمالا ظاهر و عملکردی شبیه یک ماستنگ نو داشته باشد.

بازسازی فورد ماستنگ

بدنه در بهترین حالت قرار دارد و به رنگ خاکستری با نوارهای سیاه درآمده، و این مدل دارای سپرهای کرومی، یک جلوپنجره در شرایط عالی و سپرهایی بدون خط و خش است. این خودرو حالا از چرخ‌های ۱۷ اینچی در جلو و ۱۸ اینچی در عقب استفاده می‌کند.

کاملا مشخص است که این ماستنگ ۱۹۶۸ با این همه اصلاحات ارزان نیست و قیمت ۱۷۴،۹۰۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد