موضوعات داغ

آیا بی وای دی به ایران باز می‌گردد؟ شایعات عرضه بی‌وای‌دی تانگ توسط کارمانیا

عکس مطلب اول

همانطورکه می‌دانید، با خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های خودروسازی ایران، بسیاری از شرکت‌های داخلی همچون کارمانیا متاسفانه نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند اما حال به نظر می‌رسد که با روند مثبت مذاکرات بین ایران و طرف‌های برجام و همچنین تلاش‌های شرکت کارمانیا، به زودی شاهد بازگشت بعضی از مدل‌های خودروسازی بی وای دی در ایران باشیم و روزنه‌ای برای ورود برندهای با کیفیت به ایران باز شده است.

اینطورکه گمرک ایران اعلام کرده، دو دستگاه خودروی بی وای دی تانگ در مدل بنزینی برای انجام تست‌های اولیه به کشور وارد شده‌اند. هنوز هیچ عکسی از این خودروها منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که کارمانیا در تلاش است تا محصولات جدیدی از خودروسازی بی وای دی را به ایران عرضه کند.

هنوز کارمانیا به صورت رسمی این موضوع را تایید و یا رد نکرده اما به بعضی از مشتریان خود از طریق پیامک اعلام کرده که تا آخر اردیبهشت‌ماه تصمیم نهایی را در مورد محصول جدید خود و جایگزین بی وای دی S7 اعلام خواهد کرد.

هنوز نمی‌توان در مورد حضور قطعی بی وای دی تانگ اظهار نظر کرد و این مدل‌ها تنها برای انجام مراحل اخذ استانداردها به کشور وارد شده‌اند اما اگر کارمانیا بتواند موفق به اخذ مجوزهای لازم برای تولید این خودرو شود و آن را با تیراژی قابل توجه به بازار عرضه کند، بی‌شک معادلات را در سگمنت خود تغییر خواهد و به راحتی سهم بازار مناسبی را کسب خواهد کرد.

حال باید تا آخر اردیبهشت‌ماه و اعلام رسمی کارمانیا برای برنامه خودروی جایگزین، انجام تعهدات قبلی و همچنین عرضه محصول جدید صبر کنیم و ببینیم که بالاخره این گره کور مشتریان ناراضی این شرکت و عرضه خودروی جایگزین توسط این خودروساز خصوصی به کجا ختم می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/2/21
چه عجب... چه عجب بالاخره تصمیم گرفتید یه چینی خوب جدید یعنی bydرو وارد کنید.
Byd خودرو با کیفیت خوب تولید میکنه امید وارم تانگ وارد بازار بشه. البته اگه وارد بشه قطعا
قیمتش بالای 800 یا 900 میلیون خواهد بود که من نمیتونم بخرمش.😢😢
1400/3/3
. با حذف s6 از سبد محصولات و اضافه شدن ek1 , keyton بزرگترین توهین به شعور مشتریانی که زمانی به کارمانیا و برند بی وای دی اعتماد و افتخار داشتند وارد شده است.!!!!!!! وجود هر برندی به جز بی وای دی در سبد محصولات کارمانیا حتی پورشه و بنز باعث سلب اعتماد مشتریان از خدمات پس از فروش کارمانیا و سقوط اعتبار گذشته کارمانیا در حوضه خودرو خواهد شد.