موضوعات داغ

مرسدس بنز کلاس C کروک نسخه AMG

عکس مطلب اول
مرسدس بنز از نسخه C63 کروک در نمایشگاه نیویورک پرده برداری کرد. این خودرو یک کروک تمام عیار است و در دو مدل استاندارد و S عرضه شده است.
هر دو مدل به پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری Biturbo مجهز شده اند و مدل استاندارد می تواند 469 اسب بخار را تولید کند و مدل S توانایی تولید 503 اسب بخار را دارد. گیربکس نصب شده روی این خودرو همچنین 7 سرعته خودکار است.
این آلمانی خوش استیل می تواند در عرض 4.1 ثانیه به مرز صد کیلومتر برسد که این عدد برای مدل S دقیقاً 0.1 ثانیه سریع تر است. حداکثر سرعت مدل استاندارد به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است و همچنین برای مدل S حداکثر سرعت به 300 کیلومتر محدود شده است.

در دو مدل استاندارد و S

البته تفاوت ها به اینجا ختم نمی شوند و مدل استاندارد دارای رینگ های 18 اینچی و مدل S رینگ های 19 اینچی دارد. البته می توان به صورت سفارشی رینگ های 20 اینچی مات را نیز روی آن نصب کرد.
گیربکس این خودرو سه حالت Comfort، Sport و Sport+ دارد و مدل S حالت Race را نیز دارا می باشد. قرار است این خودرو پاییز سال 2016 به بازار آمریکا عرضه شود و با موتوری که روی آن نصب شده فعلاً امکان واردات این خودرو به ایران وجود ندارد اما امیدواریم با تغییراتی در قوانین واردات بتوانیم این مرسدس بنز زیبا و قدرتمند را در بازار داخل نیز داشته باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/5
اخرشه پراید ایرانم خرشه