موضوعات داغ

کیا اسپورتیج 2022 رسماً معرفی شد، پنجمین نسل با چهره ببر دیجیتالی!

عکس مطلب اول

پنجمین نسل از کیا اسپورتیج مدل 2022 رسماً رونمایی شد. بعد از چندین عکس تبلیغاتی در فضای مجازی، بالاخره کیا از چهره نسل جدید اسپورتیج رونمایی کرد. چهره این خودرو نسبت به گذشته کاملاً متفاوت شده و با امضای جدید این خودروساز معرفی شده است. باید گفت که نمای جلوی کیا اسپورتیج بسیار شبیه به کیا EV6 است که چند هفته پیش توسط کیا معرفی شد و سر و صدای زیادی هم بپا کرد.

کیا اسپورتیج 2022

اولین تفاوت این خودرو نسبت به مدل‌های کنونی کیا، استفاده از لوگو جدید این خودروساز کره‌ای است و از این پس باید شاهد نصب این لوگوی جدید روی محصولات کیا باشیم.

کیا در اسپورتیج جدید از یک طرح جدیدی استفاده کرده که آن را Digital Tiger Face نامیده است. جلوپنجره مشبک مشکی رنگ با چراغ‌های مخصوص روز شبیه بومرنگ از جرئیات نمای جلوی کیا اسپورتیج 2022 است. رینگ‌های استفاده شده روی کیا اسپورتیج 2022 با طراحی کاملاً جدیدی خودنمایی می‌کند و در عقب نیز شاهد خطوط افقی حتی در چراغ‌ها هستیم.

نسل جدید کیا اسپورتیج

کیا اعلام کرده که رنگ‌های مختلفی برای کیا اسپورتیج 2022 در نظر گرفته و کیفیت رنگ بکار رفته برای این خودرو بسیار بالاتر رفته است. کیا اسپورتیج X-Line نیز قرار است به زودی معرفی شود که در آن تغییرات ظاهری همچون استفاده از سرپر متفاوت در نمای جلو، رنگ‌های متفاوت صندلی‌ها و همچنین باربند متفاوت روی سقف دیده می‌شود.

کیا متاسفانه در مورد مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی را اعلام نکرده ولی گفته که تا آخر سال 2021 میلادی، این خودرو به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/20
وقتی توان طراحی ندارند ( مثل تویوتا) ( یا چینی های کپی کار) خوب باید طراحی استخدام کنند
مثل کیا با طراحان امریکایی اش و هیوندا با طراحان اروپایی اش