موضوعات داغ

تبدیل فیات دوکاتو به خانه متحرک لوکس با دو اتاق خواب!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تولید خانه‌های متحرکی که فضای قابل توجهی را در اختیار مالکان خود قرار دهند، همواره برای مشتریان این‌گونه محصولات اهمیت به‌سزایی داشته است. با این حال تمامی خانه‌های متحرک نمی‌توانند به صورت همزمان فضای بزرگ را به همراه سقف بلند ارائه دهند. این ویژگی مهم در ساخت خانه متحرک Bürstner Lyseo لحاظ شده است.

کمپر فیات دوکاتو

خانه متحرک لیسئو براساس فیات دوکاتو ساخته شده و برای دستیابی به سقف بلند، از فناوری سقف پاپ آپ بادی برای آن استفاده شده است. باد شدن این سقف با کمپرسور بادی تنها 90 ثانیه به طول می‌انجامد. علاوه برآن حسگر فشار هوا میزان جریان هوای داخل کابین خودرو را اندازه‌گیری می‌کند و در صورت باز شدن دیواره‌های خانه متحرک برای دستیابی به فضای بیشتر، ابعاد سقف گسترش خواهد یافت. سقف بادی لیسئو حدود 100 سانتی‌متر فضای بیشتری را برای این خانه متحرک ایجاد می‌کند.

کمپر فیات دوکاتو

دیوارهای خانه متحرک لیسئو تا حد امکان مقاوم‌سازی شده‌اند تا در صورت باز بودن به طرفین سقوط نکنند. قسمت‌های داخلی این کمپر مدرن و مجهز است و لوازم به کار رفته در ساخت آن همانند مصالح به کار رفته در ساختمان‌های معمولی هستند. فضای کابین این کمپر شامل اتاق خواب با تشک، شارژر و میز و صندلی است.

یک قهوه ساز پاپ آپ، کشوهای برقی، آشپزخانه به همراه اجاق گازسوز و هود القایی جمع‌شونده و یک میز بزرگ تجهیزات آشپزخانه لیسئو را تشکیل می‌دهند. شرکت بورستر قصد دارد خانه متحرک لیسئو را که بر پایه فیات دوکاتو توسعه یافته است، در سال 2022 به بازار عرضه کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/28
بیا ایران غورباغه بجای غو ده برابر قالب میکنن میگن مفته تو ضرریم