موضوعات داغ

تیگو 8 پلاس در چین رونمایی شد، خودرویی 6 نفره با آرایش صندلی‌های متفاوت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چری در نمایشگاه خودرو چونگ کینگ، از نسخه شش نفره چری تیگو 8 پلاس رونمایی کرد. این خودرو در دو تیپ و با قیمت‌های 145900 یوان و 152900 یوان به بازار عرضه خواهد شد.

چری تیگو 8 پلاس نسبت به نسخه عادی تغییرات چندانی را تجربه نکرده است. جلوپنجره شش ضلعی مشبک جلوپنجره خودرو را تشکیل می‌دهد و چراغ‌های جلو خودرو فرمی یکپارچه دارند. طول ، عرض و ارتفاع این خودرو هیچ تفاوتی نسبت به نسخه اصلی ندارد و حتی فاصله بین دومحور آن نیز 2710 میلی‌متر است. بنابراین تنها تفاوت بزرگ نسخه پلاس و ساده چری تیگو 8، اضافه شدن صندلی‌های بیشتر به کابین این خودرو است.

چری تیگو 8 پلاس

فضای داخلی چری تیگو 8 پلاس از چرم پوشیده شده و تزئیناتی به رنگ مشکی پیانویی دارد که شایسته پرچمدار یک برند هستند و خودرو را بسیار مجلل جلوه می‌دهند. چری تیگو 8 پلاس به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر با 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. عمل انتقال قدرت در این خودرو نیز با استفاده از گیربکس هفت سرعته دوکلاچه انجام می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/26
همون عکس که از صندلی خودرو گرفته رو دقت کنید. به قسمت در هم دقت کنید ، عکس کمی تار هست ولی لعنتی متریال خیلی کیفیتش بالاس. برگام ریخت واقعا.
بعد یه سری دانشمند میگن چینی آشغاله ! 😂

به جرئت میگم چین تونایی رقابت با کره و ژاپن رو داره... اونم 5 غول خودرو سازی چین...
.
.
جای تاسف اینجاس ما ایرانی سوار همین چینی های جدید 2020 یا 2021 نمیتونیم بشیم ! اروپایی و آمریکایی بماند...😢