موضوعات داغ

آغاز پروژه تعویض باتری اسکوترهای برقی از سوی کیمکو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

براساس توافق‌نامه‌ سه جانبه‌ای که توسط شرکت تولید اسکوتر سوپرسوکو، کیمکو و فلو تکنولوژیز عقد شده است، این شرکت‌ها برنامه مشترکی را برای تعویض باتری اسکوترهای برقی آغاز خواهند کرد.

برنامه تعویض باتری اسکوترهای برقی براساس پلتفرم Ionex انجام می‌شود که مدتی پیش توسط کیمکو معرفی شده بود. از این پس اسکوترهای سوپر سوکو براساس پلتفرم جدیدی توسعه می‌یابند تا قابلیت تطبیق‌پذیری با پلتفرم Ionex را داشته باشند. این پلتفرم تعویض باتری در سال 2018 توسط کیمکو معرفی شد و اکنون توسط اسکوترهای یک برند معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سبد محصولات سوپرسوکو بسیار متنوع است و از اسکوترهای شهری کوچک تا موتورهای بزرگ و قدرتمند را در بر می‌گیرد. Felo Technologies نیز اسکوترهای برقی مدرن و مقرون به صرفه برای استفاده در مسیرهای درون‌شهری را ارائه می‌دهد.

شرکت تایوانی گوگورو اکنون سلطان بلامنازع بازار تعویض باتری اسکوترها و موتورسیکلت‌ها در جهان است و وارد شدن کیمکو به این حیطه، نشان از تلاش این شرکت برای ورود به جنگ با رقیب دارد. گوگورو بیش از دو هزار ایستگاه تعویض باتری در تایوان دارد و هم‌اکنون در حال مذاکره با شرکای جدید برای وارد شدن به بازار هند و چین است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد