موضوعات داغ

نسل جدید نیسان Note Aura با چهره ای مدرن تر در ژاپن رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان از نسل جدید اتومبیل کامپکت خود موسوم به نوت اورا پرمیوم در ژاپن رونمایی کرد که فروش آن از پاییز آغاز می‌شود. نیسان نوت اورا Note Aura کاملاً جدید با پیشرانه الکتریکی ای-پاور ارائه می‌شود که بخش اصلی استراتژی توسعه خودروهای الکتریکی این شرکت در برنامه تحول تجاری جهانی نیسان محسوب می‌شود. این خودرو کاملا جدید، راحتی و تکنولوژی‌های مربوط به امنیت خود را از نوت ای-پاور که سال گذشته با لوازم جانبی ممتاز و تجهیزات پیشرفته به بازار عرضه شد، به ارث می‌برد.

خصوصیات باطنی خودرو برای همه سرنشینان جذاب است.

نوت اورا با طراحی ساده و زیبای خود که فراتر از حد معمول یک خودروی کامپکت است، از سطح انتظارات افراد بالاتر رفته است.

نمای بیرونی خودرو دارای جلوپنجره‌ای مشبک طراحی شده به صورت دقیق و یک سقف کشیده و منحنی شکل است. گلگیرها و سپر عقبی جدید نیز باعث عریض شدن و تعادل بالای خودرو شده‌‌اند که ظاهر نیرومندی به آن می‌بخشد. همچنین، لامپ‌های ترکیبی LED که به عنوان منبعی برای نور در قسمت عقبی خودرو به کار رفته‌اند، ظاهری پیشرفته و شخصی به خودرو می‌دهند.

این مدل در 14 رنگ بدنه شامل پنج ترکیب دو رنگی، از جمله قرمز گارنت با مشکی سوپر و مشکی نیمه شب با مس طلوع آفتاب، در دسترس است.

صندلی‌های داخلی جاذبه صفر، در دو نوع مختلف ارائه می‌شوند. یک مدل با پارچه توید با طرح جناغی در ترکیب با چرم مصنوعی و مدل دیگر با چرم اصل با کیفیت و طراحی خاص چین دار عرضه می‌شود. پنل ابزار پایینی و کنسول مرکزی دارای روکش چوبی است. این در حالیست که درطراحی تزئینات درب، دسته‌های جلویی صندلی و پنل ابزار همگی از پارچه توید استفاده می‌شود.

نیسان نوت

یک سیستم صوتی پرمیوم همراه با Bose1 ارائه می‌شود که باعث تجربه کیفیت بالای صوتی توسط سرنشینان می‌شود. سیستم صوتی Bose Personal Plus نیز به صورت آپشنال ارائه می‌شود که در قسمت پشت گردنی صندلی سرنشینان جلو قرار گرفته است و مانند سیستم Bose1 و فناوری پیشرفته پردازش سیگنال آن تجربه صوتی عالی و منحصر به فردی را به ارمغان می‌آورد.

کاهش صدا در سقف، درها و شیشه‌های درب جلو، باعث کمک به ایجاد سطح بالایی از سکوت و راحتی در کابین خودرو هنگام حرکت در جاده‌ها می‌شود.

زیبایی همراه با قابلیت‌های بسیار پیچیده

چراغ‌های facia V-motion در قسمت جلویی خودرو ترکیبی از لامپ‌های سیگنیچر LED، لامپ‌های اکسنت و لامپ‌های چرخش متوالی را شامل می‌شود که جلوه‌ای برتر به این خودرو داده است. چراغ‌های باریک و براق جلویی نیز دارای لامپ‌های LED تطبیق پذیر هستند که کیفیت و عملکرد را با هم ترکیب می‌کنند.

چرخ‌های آلومینیومی سبک 17 اینچی متشکل از فلز آلیاژی هستند که باعث ایجاد طراحی شیک و آیرودینامیکی شده است.

فناوری‌های پیشرفته باعث افزایش طول عمر اتومبیل برای رانندگان و سرنشینان می‌شوند.

نیسان نوت اورا دارای پیشرانه الکتریکی نسل دوم ای-پاور است که با هدف تولید حداکثر خروجی 100 کیلووات و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر، ارتقا یافته است. این سیستم نسبت به یک سیستم صد در صد الکتریکی، شتاب بالاتر و تجربه رانندگی نرم‌تری را به ارمغان می‌آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد