موضوعات داغ

اجاره خودرو در کوش آداسی و مارماریس ترکیه

عکس مطلب اول

اجاره خودرو در کوش آداسی و مارماریس ترکیه

اجاره خودرو در کوش آداسی و مارماریس و سفر جاده ای به این شهرهای ساحلی با طبیعت زیبا می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد که راهنمای آن را در این مطلب بررسی می کنیم.

شهرهای کوش آداسی و مارماریس از شهرهای زیبای ترکیه هستند که طبیعت سرسبزی دارند. این شهرهای ساحلی، سالانه گردشگران زیادی را می پذیرند. همچنین اجاره خودرو در این شهرها می تواند سفر شما را جذاب تر کند.

مدارک اجاره خودرو در ترکیه

هنگام رزرو اتومبیل، صرفا فقط به کارت اعتباری نیاز دارید. اما در پیشخوان اجاره خودرو به موارد زیر نیاز دارید:

• گذرنامه

• واچر رزرو

• گواهینامه بین المللی هر راننده

• کارت اعتباری راننده اصلی

نکته مهم: لطفاً شرایط اجاره خودرو را نیز بررسی کنید. زیرا هر شرکت اجاره قوانین خاص خود را دارد. مثلا آنها ممکن است نیاز به دیدن مدارک اضافی داشته باشند یا به طور مثال آنها ممکن است انواع خاصی از کارت اعتباری را نپذیرند. یا ممکن است به راننده ای که گواهینامه رانندگی خود را کم تر از 36 ماه است که دریافت کرده است، اجاره ندهند.

سفر به شهر کوش آداسی

کوش آداسی، یک مقصد تفریحی ساحلی معروف، در 100 کیلومتری جنوب ازمیر و 150 کیلومتری شمال بدروم واقع شده است. این مقصد ساحلی در کنار دریای اژه واقع شده است، برای جذب مسافران تفریحات لوکس نیز مناسب است. کوش آداسی اکنون به عنوان یک کانون مهم گردشگری در ترکیه شناخته می شود. تعداد زیادی رستوران، کافه و مرکز تفریحی در این شهر وجود دارد و این مکان شاهد حضور مداوم بازدیدکنندگان در طول سال است.

جاذبه های گردشگری قابل توجه شامل دیوارهای قدیمی شهر، کاروانسرایüküz Mehmet Pasha ، روستایKirazli ، پارک های آبی،Panionium و پارک ملی شبه جزیره Dilek است. مسافران کوش آداسی توسط فرودگاه عدنان مندرس، که 80 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، خود را به این شهر می رسند.

اجاره خودرو در کوش آداسی

هزینه اجاره اتومبیل در کوش آداسی به طور متوسط 39 دلار در روز است. متوسط قیمت بنزین در کوش آداسی 3.48 دلار است. همچنین بسته به اندازه خودرو، پر کردن مخزن بنزین بین 42 تا 56 دلار هزینه دارد.

خودروهای اکونومی (فیات پاندا یا مشابه آن) متداول ترین نوع ماشین اجاره ای در کوش آداسی است. خودروهای اتوماتیک در اکثر شرکت های اجاره خودرو در کوش آداسی موجود است. از آنجا که خودروهای دارای گیربکس دستی در بسیاری از کشورها متداول تر هستند، ممکن است مجبور باشید هزینه اضافی برای اجاره اتومبیل بپردازید. گفتنی است که فاصله بین کوش آداسی و مارماریس یا فاصله سفر جاده ای بین کوش آداسی تا مارماریس 210 کیلومتر و 685 متر است.

شما می توانید برای سفر کم هزینه تر به این شهر از تور کوش آداسی استفاده کنید. قیمت تور کوش آداسی به طور کلی بستگی به ایرلاین و هتلی که انتخاب می کنید دارد. هتل های زیادی با تنوع بالا در کوش آداسی وجود دارند. اما توصیه ما رزرو هتل های 5 ستاره است. زیرا کوش آداسی به سواحل زیبای آن معروف است و با اقامت در هتل های 5 ستاره از ساحل اختصاصی با امکانات بالا بهره مند خواهید بود. همچنین می توانید این هتل ها را به صورت ALL و UALL با غذای رایگان رزرو کنید. برای سفر ارزان تر نیز امکان رزرو هتل های ارزان تر با توجه به بودجه شما وجود دارد.

نمایی از رانندگی در جاده های کوش آداسی

سفر به شهر مارماریس

مارماریس، یکی از جذاب ترین استراحتگاه های گردشگری ترکیه است. این شهر در استان موغله و در سواحل مدیترانه واقع شده است. این شهر ساحلی، حجم قابل توجهی از گردشگران جهانی را به خود جذب می کند. علاوه بر خط ساحلی باشکوه، این شهر به دلیل موقعیت مکانی زیبا و استقرار آن بین دو کوه بزرگ در کنار دریا شناخته شده است. غواصی و قایقرانی در طول روز از تفریحات مهم مارماریس هستند. دو فرودگاه اصلی نزدیک مارماریس شامل فرودگاه دالامان و فرودگاه میلاس بدروم که به ترتیب در فاصله 59 مایلی و 82 مایلی آن قرار دارند ، به مارماریس و مناطق نزدیک آن خدمات رسانی می کنند.

اجاره خودرو در مارماریس

هزینه اجاره اتومبیل در مارماریس به طور متوسط 53 دلار در روز است. متوسط قیمت بنزین در مارماریس 3.48 دلار برای هر گالن طی 30 روز گذشته است. بسته به اندازه خودرو، پر کردن مخزن بنزین بین 42 تا 56 دلار هزینه دارد.

خودروهای کامپکت مانند فورد فوکوس یا مشابه آن بیشترین نوع خودروی اجاره ای در مارماریس است. اتومبیل های اتوماتیک در اکثر شرکت های اجاره خودرو در مارماریس موجود است. از آنجا که خودروهای دارای گیربکس دستی در بسیاری از کشورها متداول تر هستند ، ممکن است مجبور باشید هزینه اضافی برای اجاره اتومبیل بپردازید.

یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به مارماریس، رزرو قیمت تور مارماریس است. می توانید بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری مارماریس که شامل مواردی چون تور تفریحی با قایق، سواحل مارماریس، ساحل لاک پشت مارماریس، مقبره های باستانی مارماریس، آکوا پارک مارماریس، خلیج کوچک بیزانسی مارماریس، پاموکاله مارماریس، غواصی در مارماریس، بازار بزرگ یا بازار کارسی مارماریس ، پنج شنبه بازار و چهار شنبه بازار ایچملر مارماریس، مرکز خرید مارینا مارماریس، جزیره سدیر ساحل کلئوپاترا مارماریس، قلعه مارماریس هستند دیدن کنید و لحظات جذابی را در هرکدام برای خودتان رقم بزنید.

اجاره خودرو در مارماریس

نکات مهم در مورد انتخاب خودرو برای اجاره

ابتدا شما باید به این نکته توجه کنید که به کدام شهر می روید. یک SUV ممکن است برای حرکت در اتوبان عالی باشد، اما رانندگی با یک ماشین کوچکتر احتمالاً در مرکز شهر بسیار راحت تر است.

توجه به گیربکس خودرو را فراموش نکنید. در برخی از کشورها، تقریباً همه با ماشین دنده دستی رانندگی می کنند. در برخی دیگر، اتومبیل اتوماتیک یک خودروی عادی محسوب می شود. مطمئن شوید که بهترین خودرویی را که می توانید رانندگی کنید، برای خود اجاره کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد