موضوعات داغ

درگی عجیب با نتیجه‌ای قابل پیش بینی

عکس مطلب اول
ما نمی‌دانیم چرا، ولی در یکی از برنامه‌های تخت گاز، مسابقه درگی عجیب و ناعادلانه بین سه خودرو ترتیب داده شده تا ببینند که کدامیک از این سه خودرو شتاب گیری و سرعتی بهتر از بقیه دارد.
سه خودرویی که برای درگ با یکدیگر انتخاب شده‌اند، شامل نیسان جی تی- آر، لکسوس RC F و بی ام و M4 هستند. نکته قابل توجه این درگ، حضور نیسان GT R در این رقابت است، حال جای سوال دارد که بر چه مبنایی به این نتیجه رسیده‌اند که نیسان جی تی آر را به جان این دو خودروی لکسوس و بی ام و انداخته‌اند. چون در حالت عادی و رعایت استانداردها، نیسان GT R به راحتی رقبایی همچون لامبورگینی و فراری را پشت سر می‌گذارد و در برخی موارد شتاب آن را با محصولات سوپراسپرتی نظیر بوگاتی و مک لارن مقایسه کرده‌اند، هرچند قیمتی بسیار بیشتر از این خودرو هم دارد، ولی به صورت کاملا تامل برانگیز، در این درگ هم مورد استفاده قرار گرفته‌ است.
با یک حساب و کتاب ساده می‌توان بدون مشاهده فیلم برنده را حدس زد. نیسان جی تی آر که بدون شک برنده این درگ است، چون در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 3.8 لیتری توئین توربو شش سیلندر سود می‌برد که با قدرت 542 اسب بخاری می‌تواند شتابی صفر تا صد 2.7 ثانیه‌ای داشته باشد.
لکسوس RC F هم به پیشرانه‌ای 5 لیتری تنفس طبیعی 8 سیلندر مجهز شده است که با قدرت 470 اسب بخاری، حداقل شتابی صفر تا صد 4.5 ثانیه‌ای بر روی کاغذ دارد و این در حالیست که نقطه مقابل آن بی ام و M4 با پیشرانه‌ای 3 لیتری توئین توربو با حداکثر قدرتی 425 اسب بخاری با شتابی 4.3 ثانیه‌ای قرار گرفته است. درست است که در این درگ نیسان جی تی آر حرف اول و آخر را می‌زند، ولی در واقع رقابت اصلی میان دو خودروی لکسوس و بی ام و است که در آخر ویدیو نتیجه درگ این دو مشخص می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این درگ را مشاهده کنید:

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/3
پاراگراف اول مقاله آدمو به این فکر میندازه که شاید نویسنده تا حالا تاپ گیر ندیده
تاپ گیر و چرا؟ این برنامه به خاطر تستهای نامتعارف و دیوونه بازیهای سه مجری سابقش معروفه
قراره هرجی به عقل سلیم نمیرسه و تو مجله اتوورد و مانند اون نمیتونی پیداش کنی تو تاپ گیر ببینی
البته تاپ گیر سابق
1395/2/3
چرا ویدئوها پخش نمیشن؟
1395/2/3
هنوز از دست نقد بی انصافانه میتسوبشی اوتلندر 2016 ناراحتیم
1395/2/3
دقیقا کجا بی انصافی بود؟ نویسنده هر انتقادی کرده با دلیل همراه بوده!!!!!!!!!!!!!
من نمیدونم شماها سطح سواد و تحصیلاتتون چقدر هست ولی اگر 2زار زبان بلدید به 4 تا سایت خودرویی خارجی مثل کار اند درایو سر بزنید اونا بسیار بیشتر انتقاد کردن!!!!!!
تعصب الکی تا کجا!!!!!!!!!!!!!
1395/2/3
این GTR چجوری ساخته شده خدایی؟ بابا همرو به خاک خون می کشه !!! لعنتی یه رحمی داشته باش !! مهندسی برتر یعنی همین GTR
1395/2/4
Gtr فقط شتاب اولیه داره تو یکی از همین برنامه ها ی تخت گاز با m6 مسابقه گذاشت بی ام و بعد از 150 تا نیسانو لهش کرد.
1395/2/3
گودزیلا تمام
1395/2/3
هر چي ويديو تو اين يك ماه گزاشتين من نتوستم باز كنم، همش ارور ميده
1395/2/4
top gear واقعا نهايت بي عدالتيه.متاسفم براشون
1395/2/4
در واقع میخواست اختلاف این دو ماشین اسپرت رو هم با یه سوپر اسپرت بسنجه که بیننده ها متوجه میزان اختلاف این دو ماشین نسبت به gtr هم بشوند که همان تاکید بر قدرت فوق العاده دو ماشین فوق می باشد