موضوعات داغ

دلایل ترک خوردن شیشه ماشین و شرایط تعویض آن چیست؟

عکس مطلب اول

شکستن شیشه اتومبیل اگر چه به ندرت رخ می دهد اما هم خطرات زیادی دارد هم به دلیل اهمیت شیشه باید فورا تعمیر شود و یکی از قطعات ماشین است که در صورت خرابی نمی توان تعمیر آن را به بعد موکول کرد.

تعویض شیشه ماشین کاری تخصصی است به همین دلیل باید برای تعمیر و تعویض شیشه ماشین انجام آن به مرکزی مورد اطمینان مراجعه کرد تا شیشه ماشین هم به درستی تعویض شود و هم این که از جنس مرغوبی برای آن استفاده گردد.

قیمت انواع شیشه ماشین

قیمت شیشه ماشین کارخانه های مختلف قیمت های گوناگونی دارد چرا که هر کارخانه از مواد اولیه خاص خودش استفاده می کند. از طرف دیگر شیشه اتومبیل وارداتی قیمتی بالاتر دارد چرا که هم قیمت ارز بر روی آن تاثیر می گذارد و هم هزینه های جانبی مانند حمل و نقل و نیز گمرک آن بالا است.

چرا شیشه ماشین می شکند؟

یکی از دلایلی که باعث شکستن و یا خرابی شیشه اتومبیل می شود تصادف است. تصادف سنگین می تواند شیشه ماشین را به صورت کامل خرد کند اما به جز این مورد دلایل دیگری نیز وجود دارند که باعث می شوند تعویض شیشه ماشین ضروری شود که در زیر به آن اشاره می‌شود:

ترک خوردگی

ترک خوردگی یکی از موارد شایع خرابی شیشه ماشین است. کافی است یک سنگ کوچک با شیشه شما برخورد کند تا آن بخش از شیشه ترک ریزی بخورد و یا ضعیف شود. اگر ترک های ناشی از برخورد سنگ با شیشه اصلاح و تعمیر نشود این ترک ها کم کم بیشتر شده و می تواند در نهایت باعث خرد شدن کل شیشه ماشین شوند.

در این مواقع یکی از اولین نکاتی که باید رعایت کنید عدم پارک ماشین زیر نور مستقیم آفتاب است.

تغییر دمای ناگهانی

یکی از موارد دیگری که می تواند باعث خرابی شیشه و نیازمند شدن به تعویض شیشه شود تغییر دمای ناگهانی آن است. تغییر دمای ناگهانی مخصوصا زمانی که روی شیشه ترک وجود داشته باشد می تواند باعث خرابی آن شود بنابراین به این نکته نیز باید دقت کافی را داشته باشید.

برف پاک کن ها را حتما چک کنید

برای این که شیشه تعویض شده شما مجددا آسیب نبیند و بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید باید برف پاک کن ماشین را چک کنید تا در صورت مستهلک شدن و خط انداختن روی شیشه آن را تعویض نمایید.

هزینه تعویض شیشه ماشین چطور محاسبه می شود؟

تعویض شیشه اتومبیل خارجی بنابر مدل آن و نیز نوع شیشه وارداتی به کار رفته متغیر است و شیشه خودروهای داخلی نیز هر کدام قیمت های مخصوص به خود را دارند. همچنین اجرت تعویض شیشه ماشین تعرفه های مخصوص به خود را دارد و چسب های به کار رفته در تعویض شیشه خودرو و تفاوت میزان و قیمت آن نیز می تواند بر قیمت نهایی تعویض شیشه تاثیرگذار باشد.

تعمیر سانروف ماشین

یکی از نمونه های مدرن سقف ماشین سانروف ها هستند که در دو نوع ثابت و متحرک بر روی بسیاری از ماشین ها قرار می گیرند. سانروف ها نه تنها آپشنی برای راحتی بیشتر در ماشین هستند بلکه گزینه ای مناسب برای زیباتر کردن خودرو نیز محسوب می شوند. ضخامت سانروف باید به اندازه ای باشد که ایمنی خودرو را حفظ کند.

ترک شیشه

سانروف ها معمولا از جنسی تهیه می شوند که می توانند جلوی اشعه های مضر خورشید را بگیرند و در دو مدل شفاف و نیز مات تولید می شوند.

همانند شیشه خودرو برای سانروف ها نیز حادثه رخ می دهد که می تواند ما را نیازمند تعمیرگاه کند.

مجتبی گلس می تواند با توجه به نوع سانروف به کار رفته در خودرو شما آن را تعویض کند و با بهترین سانروف های موجود در بازار خیال شما را از امنیت و نیز زیبایی سانروف ماشین راحت کند. همچنین با توجه به نوع مدل اتومبیل و شیشه ماشین، اقدام به تعویض آن نماید.جهت ارتباط با این فروشگاه می‌توانید به آدرس وبسایت آنها به نشانی mojtabaglass.com مراجعه نمایید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/25
من یکی دوبار از خدمات مجتبی گلس استفاده کردم. واقعا کارشون تمیز و خوب انجام شد. خدمات شیشه اتومبیل رو به صورت حرفه ای انجام میدن.