موضوعات داغ

کراس اوور جدید لادا نیوا تراول روسی با تریم مشکی معرفی شد

عکس مطلب اول

تیپ مشکی لادا نیوا تراول نخستین محصول کمپانی AVTOVAZ در سال 2022 است. مدل‌های کلاسیک نیوا لجند، XRAY کراس، وستا کراس و وستا SW کراس قبلاً در تیپ مخصوص مشکی عرضه شده‌اند. حال نوبت به شاسی‌بلند لادا نیوا تراول رسیده که با رنگ مشکی راهی جاده‌ها شود.

تجهیزات تیپ جدید از مدل کامفورت گرفته شده است. یک ایربگ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و صندلی‌های گرم شونده (ردیف جلو) از جمله امکانات محصول جدید به حساب می‌آیند. مدل نیوای اصلی دارای آینه‌های خارجی و همین‌طور قوس چرخ و سپر مشکی‌رنگ است. ولی در تیپ جدید، رینگ‌های آلیاژی نیز به رنگ مشکی درآمده‌اند و علاوه بر روف ریل، پلاکی با نام پیکربندی به قاب پنجره درب‌های عقب اضافه شده است.

تریم مشکی نیوا تراول

درون کابین خودرو، روکش صندلی‌های اصلی با دوخت الماسی تزئین شده‌اند و سقف کابین مشکی‌رنگ است. البته کف‌پوش ساده و معمولی زیر پای مسافران قرار می‌گیرد.

کابین لادا نیوا تراول

تیپ مشکی لادا نیوا تراول تا پایان زمستان به فروش گذاشته می‌شود. با اینکه قیمت محصول هنوز مشخص نشده، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که حدود 15 الی 20 هزار روبل گران‌تر از مدل کامفورت (937 هزار) قیمت‌گذاری خواهد شد.

سال گذشته، فروش نیوا تراول تا 28% افزایش یافت و به 25,415 دستگاه رسید. ولی افسوس که این کمپانی هنوز برنامه‌ای جهت ارتقا و مدرن‌سازی این مدل ندارد. البته کمپانی روسی قصد دارد با توقف تولید لجند نیوا، یکی از رقبای تراول را حذف کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/27
نکنه این آشغال هم میخواد بیاد ایران؟
تریم مشکی لادا نیوا به ما چه مربوطه؟
1400/10/27
يك كپي احمقانه از راو فور
1400/10/27
همینو کم داشتیم! آشغالای روسی!