موضوعات داغ

شوخی جنرال موتورز با چری! بستنی چری در طعم های مختلف!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از موفقیت وولینگ هونگ‌گوانگ مینی برقی (محصول مشترک سایک و جنرال موتورز)، رقبا در حال تلاش برای کپی کردن روش موفقیتش در بازار چین هستند. حالا وولینگ برای شوخی با چری Ice Cream، یکی از رقبای این مدل، در حال فروش بستنی با سه طعم آبلیمو عسل، هلو و توت‌فرنگی است.

این بستنی‌ها به شکل مینی برقی و با وزن ۶۵ گرم به طور جداگانه فروخته نمی‌شوند. آن‌ها داخل یک جعبه ده‌تایی قرار دارند و طعم‌های مختلفشان از نسخه ویژه هونگ‌گوانگ مینی برقی ماکارون الهام گرفته شده است.

شوخی با چری

مینی برقی ماکارون با سه رنگ سبز آووکادو، زرد لیمویی و هلویی کمرنگ عرضه می‌شود. چری Ice Cream هم سه نسخه دارد، اما این تنها شباهت آن‌ها نیست. طراحی آیس کریم آنقدر شبیه هونگ‌گوانگ است که برای تشخیص آن‌ها باید نشان چری و وولینگ را چک کنید. آن‌ها همچنین محدوده پیمایش مشابهی دارند: ۱۲۰ کیلومتر یا ۱۷۰ کیلومتر. قیمت آن‌ها هم خیلی نزدیک است: ۴۵۳۷ دلار برای مینی برقی و ۴۷۱۰ دلار برای چری آیس کریم.

وولینگ می‌توانست از این فرصت برای کنایه زدن به رقیبش استفاده کند، اما در تبلیغ این محصول فقط گفته که بستنی منبع شادی و نشاط تابستانی است و به نام چری آیس کریم اشاره نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد