موضوعات داغ

جیلی امگرند GS، محصولی جدید از جیلی

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی جیلی جدیدترین برند خود یعنی جیلی امگرند GS را با قیمت پایه 77 هزار و 800 یوآن و آخرین قیمت 108 هزار و 800 یوآنی معرفی کرد. گفتنی است که این برند از جیلی در دو مدل استاندارد و اسپرت تولید خواهد شد و براساس آمار بدست آمده، قرار است فعلاً نسخه استاندارد آن در بازار کشور هم عرضه شود.
همانطور که گفتیم، دو مدل اسپرت و استاندارد از جیلی امگرند GS وجود دارد که بیشترین تفاوت‌های آن‌ها در قسمت جلویی و در قسمت عقبی دیده می‌شود. در قسمت جلویی خودرو می‌توان سپری متفاوت همراه با مه شکن‌های متفاوت که در مدل اسپرت یک ورودی هوا در دو طرف سپر اضافه شده است، چراغ‌های متفاوت در پیشانی که در مدل استاندارد کشیده‌تر و باریک‌تر است و همچنین آینه‌های جانبی متفاوتی را مشاهده کرد. در عقب خودرو نیز همانند قسمت جلویی در بخش‌هایی همچون خروجی‌های اگزوز، سپر عقب و اسپویلر انتهای سقف آن‌ها تفاوت‌هایی دیده می‌شود. در غیر این صورت مابقی قسمت‌ها تقریبا همانند یکدیگر هستند.
برای بخش مولد قدرتی این دو اتومبیل هم دو پیشرانه مختلف در دسترس است که یکی از آن‌ها 1.3 لیتری توربوشارژر با قدرتی 130 اسب بخاری و گشتاوری 185 نیوتن متری است و دیگری هم از نوع تنفس طبیعی با حجم 1.8 لیتری که می‌تواند قدرتی 133 اسب بخاری و گشتاوری 170 نیوتن متری تولید کند. هر دو موتور هم به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک DCT متصل می‌شوند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/26
میارن ایران با قیمت یه ماشین اروپایی میتپونن ب ملت
1395/2/27
حالا نكه قيمت ماشي اروپايي درست و اصوليه 😂😂. چرا بي فكر كامنت ميزارين شماها اخه؟؟
1395/5/19
ی جوری میگی اروپایی انگار بنز و بی ام و رو میگی
این رنو اشغالیا ی توی بازار ایران هیچ ارزشی ندارن و از همه لحاظ عقبن
سوار داستر شدی ؟ حالت بهم میخوره
تو از ادمایی هستی ک ماشینو سوار نشدی و نظر میدی
1395/2/26
خدايي هر روز دارن پيشرفت ميكنند، بنظرم جيلي با كيفيت ترين برند چينيه خودم يه سواريشو دارم نسبت به قيمتش خيلي خوبه
1395/2/27
تو دوبي قيمت ٥٩٠٠٠درهم،با قسط ماهي٥٩٠درهم ميفروختن
1395/2/27
چرا اسم سایتتون رو نمی ذارین چانگان بانک یا DS بانک؟