موضوعات داغ

سقف بوگاتی شیرون بیشتر از یک تویوتا سوپرا 2022 قیمت دارد!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در اختیار داشتن یک بوگاتی احتمالاً یکی از پرخرج‌ترین لذت‌های دنیاست. برای مثال یکی از مهم‌ترین سرویس‌های سالانه نگهداری از این خودرو یعنی تعویض روغن بیش از ۲۵۰۰۰ دلار هزینه دارد و این تنها بخش کمی از مبلغی است که باید هر ۱۲ ماه خرج کنید تا ابرخودروی فرانسوی خود را در شرایط عالی نگه دارید. اگر به بدنه خودرو آسیب برسد اوضاع خیلی بدتر می‌شود.

مثلاً تصور کنید که روی سقف براق بوگاتی شیرون شما یک خراش بیفتد، اما نمی‌خواهید سراغ تعمیرگاه بوگاتی بروید. یک گزینه این است که سقف را رنگ کنید، اما اگر آسیب خیلی عمیق باشد فقط باید آن را تعویض کنید. اگر تصمیم بگیرید خودتان این مشکل را حل کنید شانس با شما یار است، چون به تازگی SGR Automotive آگهی فروش یک پنل سقف شیرون ساخت بوگاتی در شرایط عالی را منتشر کرده است.

بوگاتی شیرون

البته سقف شیرون فقط یک پنل ساده نیست که محفظه سرنشینان را پوشش می‌دهد. این سقف نقش مهمی در شاسی یکپارچه شیرون ایفا می‌کند و جزء ساختاری مهمی در این خودرو است. بنابراین حتی کوچکترین نقص در ساختار فیبرکربنی آن می‌تواند روی رفتار شیرون در جاده تأثیر منفی بگذارد.

SGR Automotive این سقف را به مبلغ ۵۵۰۰۰ دلار به فروش می‌رساند. این برای خرید یک تویوتا سوپرا ۲۰۲۲ جدید کافی است، اما در دنیای بوگاتی ۵۵ هزار دلار مبلغ زیادی نیست. اگر این سقف واقعاً ساخت بوگاتی باشد قطعاً‌ ارزش خرید دارد، مخصوصاً با توجه به اینکه قیمت مخزن سوخت این خودرو ۲۰ هزار دلار و هزینه تعویض آن ۲۲ هزار دلار است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/27
از این به بعد هر جا بوگاتی و... دیدم
سقف شو می کَنَم
😂