موضوعات داغ

نگاهی به تریلر هوشمند دنیای ماموت

عکس مطلب اول

یکی از نکات جذاب نمایشگاه خودرو تهران، غرفه ماموت در این نمایشگاه بود. شرکت ماموت به واسطه تولید و ساخت انواع تریلرها و باربرها شناخته می‌شود و تریلرهای این برند را در سرتاسر ایران می‌توان دید. این شرکت از نسخه جدید تریلر خود موسوم به تریلر هوشمند دنیای ماموت در این نمایشگاه رونمایی کرد که باربری را به صورتی هوشمندانه و ایمن انجام می‌دهد.

شرکت ماموت با دارا بودن سهم 90 درصدی از بازار کاربری سازان ایران، یک بازیگر مهم در حوزه ساخت و عرضه انواع تریلر محسوب می‌شود. سازگاری تریلرهای ماموت با کشنده‌های چینی و اروپایی حاضر در بازار ایران موجب شده است تا رانندگان به برند ماموت علاقمند شوند.

در همین راستا دنیای ماموت یک تریلر هوشمند با هدف ایمن سازی، حمل با کیفیت تر و بهتر بار و امکان کنترل تریلر از راه دور را برای اولین بار در ایران طی نمایشگاه خودرو تهران 1401 رونمایی کرد. تریلر هوشمند دنیای ماموت امکان مسیریابی و هواشناسی، کنترل ارتفاع تریلی به همراه امکان ذخیره سازی، امکان موقعیت یابی آنلاین، مانیتورینگ دما و رطوبت یخچالی به همراه امکان آلارم دهی، نمایش دما و میزان فشار باد تایرها، تعیین سرویس های دوره ای به همراه آلارم دهی، نمایش میزان وزن بار تریلر و نحوه توزیع وزن بار روی اکسل ها و کنترل محور اول را دارد. تمامی این قابلیت ها برای اولین بار است که روی یک تریلر در بازار ایران لحاظ می شود و همه این امکانات به وسیله یک وب اپلیکیشن از روی یک تلفن همراه هوشمند یا هر وسیله دیگری قابل کنترل است.

ماموت

تریلر هوشمند دنیای ماموت جدیدترین و هوشمندترین محصول این شرکت است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 معرفی شد. تریلر هوشمند دنیای ماموت امکان مسیریابی و هواشناسی، کنترل ارتفاع تریلی به همراه امکان ذخیره سازی، امکان موقعیت یابی آنلاین، مانیتورینگ دما و رطوبت یخچالی به همراه امکان آلارم دهی، نمایش دما و میزان فشار باد تایرها، تعیین سرویس های دوره ای به همراه آلارم دهی، نمایش میزان وزن بار تریلر و نحوه توزیع وزن بار روی اکسل ها و کنترل محور اول را دارد. تریلر هوشمند ماموت نخستین تریلر بازار ایران است که چنین قابلیتی را در اختیار راننده قرار می‌دهد و تمامی قابلیت‌ها از طریق تلفن همراه و اپ کاربردی قابل دسترسی هستند. برنامه کاربردی تریلر هوشمند ماموت در بازه‌های زمانی متعدد بروز می‌شود.

به گفته مدیرعامل دنیای ماموت، تریلر هوشمند ماموت قدرت رقابت با تریلرهای اروپایی را دارد و این شرکت تصمیم دارد در آینده نسبت به هوشمندسازی انواع کامیونت‌ها، پیکاپ‌ها و کامیون‌ها اقدام کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد