موضوعات داغ

گزارش گردهمایی بزرگ فولکس واگن در کشور

عکس مطلب اول
همانطورکه به اطلاع شما رسانده بودیم، در روز جمعه گردهمایی بزرگی به مناسبت روز فولکس واگن در 5 کلان شهر ایران به صورت همزمان برگزار شد. لذا گروه خودروبانک خود را به این مراسم در تهران رسانده و از این رویداد عکس هایی را برای شما آماده کرده است.
در این مراسم خودروهای بسیار زیبا و کلاسیکی از این برند حضور داشتند و بعضی از آن ها بازدیدکنندگان را به تعجب وا می داشت که آیا واقعاً چنین خودروهای ارزشمندی در داخل کشور حضور دارند؟
اکثر شرکت کنندگان فولکس واگن های بیتل بین دهه های 50 تا 80 میلادی بودند که در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و به صورت دقیقی نگهداری شده بودند.
فولکس واگن های ترنسپورتر از دیگر خودروهایی بودند که روی آنها تجهیزات مخصوصی برای مسافرت های طولانی نصب شده بود و جذابیت خاص و نوستالژیکی به این مراسم داده بود.
در کنار محوطه یک دستگاه فولکس واگن SP2 پارک شده بود که برای خود افتخاراتی دارد و شاید تعداد این مدل در کل کشور به انگشتان یک دست هم نرسد. همچنین یک عدد باگی زرد رنگی فولکس واگن نیز به این رویداد آمده بود که البته کمی دستکاری شده بود و به صورت کامل استاندارد نبود.

فولکس واگن SP2

در حاشیه این گردهمایی خودروهای دیگری همچون فولکس واگن گلف استاندارد و یا تیون شده نیز حضور داشتند که رنگ و بویی دیگر به این مراسم داده بود و برای علاقمندان و جوانان جالب و جذاب بود.
در زیر می توانید عکس هایی از این مراسم را مشاهده کنید.

عکس: احمد رکابی

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/2
سلام هر وقت بخوایین یه فیلم تست رو سایت بزارین بیشتر از یکی ماه میشه پس چی شد این جوری کامنت ها رو میخونین
1395/3/3
من به شدت چشم انتظار گردهمایی بزرگ و شکوهمند نیسان وانت در شمال کشور هستم اگزوزهای اسپرت و نوشته های فوق فلسفی پشتشون
1395/3/3
با سلام خدمت خودرو بانک
لطفا اگه ممکن بین دوخودروی دنا و جک جی5 دستی مقایسه انجام بدید.واگر ممکن هست لیفان 820 روهم مورد بررسی قرار بدهید.
باتشکر از زحمات شما
1395/3/3
این مدل SP2 چی هست اصلا؟ من نمیشناسمش! مثل پورشه میمونه