موضوعات داغ

با گران‌ ترین و سریع‌ ترین پیکاپ هامر آشنا شوید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیدا کردن یک GMC هامر برقی هنوز کار سختی است و فروشندگان خودروهای کارکرده از کمیاب بودن این مدل بهترین بهره را می‌برند. به عنوان مثال یک نمایندگی در لینکلن‌وود ایلینوی قصد دارد یک هامر برقی ادیشن ۱ کارکرده را به قیمت ۲۴۹ هزار دلار بفروشد.

نسخه ادیشن ۱ گران‌ترین و سریع‌ترین نسخه از این پیکاپ تراک برقی است. قبل از اتمام موجودی این مدل، مشتریان می‌توانستند با پرداخت ۱۱۰ هزار دلار صاحب یکی از آن‌ها شوند، که آن هم پول زیادی برای یک پیکاپ تراک بود. اما حالا قیمت نسخه کارکرده این مدل بیش از دو برابر آن مبلغ شده است.

در آوریل گذشته، یک هامر برقی ادیشن ۱ با کارکرد ۱۳۰۰ کیلومتری با قیمت ۲۷۵ هزار دلار به فروش رسید.

هامر برقی ادیشن ۱

نمایندگی زیگلر بیوک GMC در لینکلن‌وود جزئیات بیشتری درباره این هامر منتشر نکرده است، به جز اینکه کارکرد ۶۷۴ کیلومتری دارد و رنگ آن سفید است. در کابین از تزئینات مشکی مات و خاکستری روشن استفاده شده است. با توجه به خاص بودن رنگ بدنه و تزئینات کابین، این نسخه با وجود قیمت بالای خودش احتمالاً خیلی زود به فروش خواهد رسید.

هامر ادیشن ۱ از پک باتری ۲۱۲ کیلووات ساعت بهره می‌برد که بخشی از ساختار شاسی آن است و قدرت سه موتور برقی را تأمین می‌کند. توان کلی این پیشرانه ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور آن ۱۶۲۵ نیوتن متر است. پک باتری این مدل به قدری بزرگ است که وزنش از یک مزدا MX-5 میاتا بیشتر است و وزن کلی این پیکاپ تراک را به ۴۱۱۱ کیلوگرم رسانده است. بنابراین دستیابی هامر ادیشن ‍۱ به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت طی ۳ ثانیه قابل تحسین است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/10
Wow