موضوعات داغ

سوئست نسخه برقی ون دلیکا را معرفی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ون دلیکا یکی از محصولات شاخص بهمن موتور در دهه 1380 خورشیدی بود، خودرویی که در اصل توسط شرکت سوئست چین به تولید رسید و به ایران صادر شد. نسخه‌های مختلف ون دلیکا در سازمان‌های تاکسیرانی خصوصی و عمومی فعالیت کرده‌اند و ایرانیان به خوبی با ون دلیکا آشنا هستند. به تازگی شرکت سوئست نسخه الکتریکی این ون را نیز به بازار عرضه کرده است.

سوئست فعالیت خود را براساس همکاری با میتسوبیشی آغاز کرد اما در حال حاضر محصولات این شرکت هیچ ارتباطی با برند میتسوبیشی ندارند. سوئست اکنون با کینگ لانگ همکاری می‌کند، برندی که اخیرا با پیکاپ کینگ لانگ تاگا H به ایرانیان معرفی شده است. ون دلیکا برقی نیز حاصل همکاری سوئست و کینگ لانگ است.

نمای جانبی ون دلیکا برقی

ون دلیکا برقی تنها در یک ابعاد عرضه خواهد شد اما مشتریان می‌توانند آن را در دو نوع مسافربری و باربری سفارش دهند. موتور برقی این ون 109 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و انرژی آن نیز از طریق باتری لیتیوم فسفات آهن با ظرفیت 70.5 کیلووات ساعت تامین می‌شود. ون دلیکا برقی با یکبار شارژ و براساس چرخه CLTC، می‌تواند 400 کیلومتر را پیمایش کند. حداکثر سرعت این ون نیز 100 کیلومتربرساعت خواهد بود.

سوئست دلیکا در نسخه‌های مسافری با پنج، شش و هفت صندلی ارائه می‌شود. در بازارهای خارجی همچون روسیه این ون با نشان کینگ لانگ عرضه خواهد شد. قیمت این ون در چین بدون احتساب مالیات و عوارض، حدود 37600 دلار تخمین زده می‌شود.

نمای داخل کابین

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد