موضوعات داغ

آترو، خودرویی جهش یافته از "رپید"

عکس مطلب اول
برپایه اشکودا رپید اسپیس بک، شرکت خودروسازی اشکودا خودرویی کوپه تحت عنوان "آترو Atero" معرفی کرد که به کمک 26 دانشجوی طراحی اشکودا (براساس گفته رسمی اشکودا) توسعه پیدا کرده است.
بعد از حدود 1700 ساعت کار اشکودا به همراه دانشجویانش، در نهایت اشکودا رپید اسپیس بک تبدیل به خودرویی کوپه دو درب جمع و جور با سقفی شیب دار شده که از یک خودروی هاچ بک به یک خودروی کوپه تغییر وضعیت داده و این یعنی اینکه ستون B عقب‌تر رفته و همچنین ستون C هم شیب بیشتری به نسبت به قبل گرفته است.

نسخه ای جدید از اشکودا

در طراحی ظاهری این خودرو هم تغییراتی ایجاد شده که به طور کلی می‌توان به چراغ‌های جلو LED، کاپوت روی موتور دوباره طراحی شده با هودهای متعدد بر روی آن، سپر جلو تغییر یافته، یک سپر جدید در عقب، خروجی‌های اگزوز دوگانه همراه با یک اسپویر درب عقب اشاره کرد که با رنگ آمیزی ترکیبی مشکی و قرمز تزیین شده‌اند.
در زیر کاپوت این اتومبیل هم گفته شده از پیشرانه‌ای 1.4 لیتری توربوشارژر بنزینی استفاده کرده‌اند که قدرتی 125 اسب بخاری داشته و نیروی تولیدی خود را از طریف جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به رینگ‌های 18 اینچی موسوم به "تورینی اکتاویا" منتقل می‌کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/6
همه جای دنیا از دانشجوها برای ارتقاء صنعت وپیشرفت تکنولوژی استفاده میشه اماتو مملکت ما فقط تو سر دانشجو میزنن و از تمام دستگاههای مرتبط با خودرو دور نگکهداشته میشوند
1395/3/6
چقدر شبیه کرولا نسل قدیم هست
1395/3/7
چه دانشجویان لوده ای. مثل بچه ها پریدن بالا
1395/3/7
نه که تو ایران همه دانشجو ها اوج شخصیتن:/بالا پریدن مشکل داره؟به این که با این سن کم چی طراحی کردن دقت کنین نه به لودگی