موضوعات داغ

زبان جدید طراحی محصولات آینده کرمان موتور به سبک ایتالیایی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پیرو انتشار تصاویر و خبر تولید محصول تمام الکتریکی بر پایه پلتفرم اختصاصی شرکت کرمان موتور، این شرکت اعلام کرد: زبان طراحی جدید محصولات این شرکت توسط یک مرکز در کشور ایتالیا توسعه پیدا کرده است.

ازاین‌پس محصولات جدید کرمان موتور با بهره‌گیری از این زبان تازه طراحی این شرکت، تولید می‌شود. پلتفرم جدید کرمان موتور نیز خریداری شده و به پلتفرم اختصاصی این شرکت تبدیل شده است. به‌احتمال زیاد خودرو تمام برقی جدید کرمان موتور که سال آینده عرضه می‌شود بر پایه این زبان جدید طراحی و به تولید خواهد رسید.

خودرو تمام برقی کرمان موتور

به نظر می‌رسد شرکت کرمان موتور با انتخاب این طرح به‌عنوان پلتفرم اختصاصی محصولات جدید خود، ضمن قدم برداشتن در جهت عرضه خودروهای اقتصادی با قیمت مناسب، نیم‌نگاهی نیز به به‌روزرسانی تکنولوژی خودرو و افزایش کیفیت بصری در محصولات آتی خود داشته است.

با توجه صحبت‌های مدیران شرکت کرمان موتور، این مجموعه در ادامه فعالیت‌های توسعه‌ای خود و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز در تلاش است در جهت الکتریکی کردن پلتفرم جدید و پیش‌گام شدن در مبحث خودروهای برقی گام بردارد.

پیرو اطلاعات منتشر شده توسط کرمان موتور، مرکز تحقیق، توسعه و نوآوری شرکت این شرکت به همراه گروهی از مشاوران و طراحان ایتالیایی مسئولیت طراحی و به‌روزرسانی این پلتفرم را برعهده دارند. گفته می‌شود محصول جدید کرمان موتور در سال 1402 تجاری‌سازی شده و وارد بازار خودرو کشور می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/13
آخه چرا انقدر وقاحت؟! از کی تا حالا پلتفرم JAC جی 4 چینی شده پلتفرم اختصاصی کرمان موتور؟؟؟دست وردارید از دروغ پردازی و فریب دادن مردم شریف ایران
1401/10/20
عزیز پلتفرم توسط کرمان موتور خریداری شده