موضوعات داغ

عرضه دوچرخه های ب ام و توسط پرشیا خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر فروش اکسسوری و لایف‌استایل ب ام و شرکت پرشیا خودرو در گفت‌وگو با روابط عمومی این شرکت در خصوص محصول دوچرخه BMW توضیحاتی را ارائه کرد: همان‌طور که اطلاع دارید شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در کشور، در کنار فعالیت در حوزه خریدوفروش محصولات خودرویی ب ام و و مینی، در زمینه‌هایی چون اکسسوری و لایف‌استایل برند BMW و همین‌طور برند MINI فعالیت داشته و دارد. پرشیا خودرو همواره سعی نموده است تا سبد کاملی از محصولات کمپانی ب ام و را در کشور ارائه کند و تنوع محصول خود را حفظ نماید. براین‌اساس افزوده شدن دوچرخه برند ب ام و به لیست محصولات قابل‌فروش در بازار کشور از سوی پرشیا خودرو موضوع تازه‌ای نیست و پیرو سیاست تکمیل سبد کالا و ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات این کمپانی در ایران صورت پذیرفته است.

اردلانی افزود: دلیل ورود تخصصی شرکت پرشیا خودرو به بازار دوچرخه با برند BMW ، ارائه محصول باکیفیت در بالاترین سطح جهانی با تکنولوژی مدرن به بازار کشور و عموم مردم جامعه است. باتوجه‌به آلودگی‌های محیط‌زیست ناشی از سوخت‌های فسیلی، ترافیک‌های شهری و همین‌طور کم تحرک بودن افرادی که در کلانشهرها زندگی می‌کنند، سبک زندگی ها به سمت استفاده از دوچرخه میل پیدا کرده است، به خصوص در کشورهای پیشرفته این موضوع کاملا جا افتاده و در حال اجرا است. افراد برای فرار از زندگی ماشینی و روزمرگی و همینطور ایجاد تنوع در حمل و نقل برای رسیدن به مقصد های نزدیک و دور خود، رو به استفاده از دوچرخه آورده‌اند.

او در ادامه تصریح کرد : ما می خواهیم این رویکرد را درکشور ایجاد کنیم که همگام با کشورهای دیگر و بقیه نقاط جهان محصولی مدرن و با کیفیت از یک برند مطرح جهانی مانند ب ام در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار گیرد. در همین راستا پرشیا خودرو در نظر دارد بهترین و جدیدترین وسیله نقلیه سفرهای کوتاه شهری معرفی شده توسط ب ام و را با بهترین کیفیت و خدمات به بازار ایران عرضه کند. این شرکت قصد دارد تجربه ای نو را با یک محصول جدید که آمیزه ای از فناوری، تکنولوژی و ورزش است به دوستداران برند ب ام و در کشور معرفی کند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر مرکزی پرشیا خودرو به شماره 0214591 تماس حاصل کنند و به صورت حضوری به شعبه مرکزی ما واقع در کیلومتر 5 مخصوص تهران کرج مراجعه کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/12
اگر هم بیاد حتما قیمت نجومی داره قابل توجه آقازاده ها