موضوعات داغ

طرح جایگزینی خودروهای مدیران خودرو با مولتی برند کارکرده + لیست نمایندگی های مجاز طرح

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به جدیدترین اخبار شرکت مدیران خودرو، شرایط فروش طرح جایگزینی برای مشتریان کلیه برندهای خودرویی در کشور و جایگزینی آنها با محصولات MVM, CHERY و FOWNIX آغاز شد.

با توجه به استقبال بی سابقه از طرح جایگزینی از سوی مشتریان محصولات شرکت مدیران خودرو و بازخورد مثبت این طرح در طی سال گذشته و به منظور افزایش سهم بازار و پاسخ به نیاز آحاد مشتریان، اقدامات اساسی به منظور توسعه زیرساخت های لازم انجام شد و از این پس در تمام کشور همه مالکان خودروهای داخلی و وارداتی مشمول طرح جایگزینی خواهند شد. مالکان محصولات کلیه خودروهای تولید داخل و خودروهای وارداتی از تمامی برندها میتوانند جهت جایگزینی خودروهای کارکرده خود با خودروهای نو، از این طرح استفاده نمایند.

طرح جایگزینی مولتی برند مدیران خودرو

از مزایای طرح جایگزینی برای مالکان کلیه خودروها می توان به شرایط نقد و اقساط با بهره مندی از تسهیلات تا سقف 70 درصد و باز پرداخت حداکثر ۵ ساله آن عنوان نمود. همچنان که شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری این طرح با همکاری شرکت مدیران خودرو فرآیند امن و راحتی را در طرح جایگزینی برای مشتریان فراهم نموده است. تمامی خودروهای داخلی و وادراتی زیر 10 سال می توانند در این طرح ثبت نام نمایند.

در طرح جایگزینی قیمت گذاری خودروهای کارکرده با حضور کارشناس رسمی دادگستری به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد تا قیمت منصفانه ای وضع گردد. افرادی که داوطلب طرح جایگزینی باشند می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت مدیران خودرو و فروش خودروی کارکرده خود به قیمت توافقی، مبلغ فوق را به عنوان پیش پرداخت یا بخشی از مبلغ ودیعه خرید خودروی صفر جایگزین در نظر بگیرند.

مالکان خودروهای کلیه برندهای داخلی و وارداتی برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط طرح جایگزینی می توانند به وبسایت شرکت ایرانیان خودرو به نشانی اینترنتی www.iraniankhodro.com و وبسایت شرکت مدیران خودرو به نشانی www.mvmco.ir و یا به صورت حضوری به نمایندگان منتخب شرکت مدیران خودرو ویژه این طرح در سراسر کشور مطابق لیست مندرج در سایت مراجعه نمایند.

لیست نمایندگان

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/15
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
از اینجا تا ژاپن خنده
تعویض لکسوس و تویوتا و نیسان با مدیران خودرووووووو
1401/4/16
اقای مدیران خودرو شمای خودرو های مردم که عید امسال ثبت نام کردی بده الان ۴ تا اقساط دادم هنوز تیگو ۷ من مجوز فروش نگرفته بی خود تبلیغ نکنید ۴۵ روز کاری الان ۵ ماه هست علاف شدیم . کلاه بردار حوقه باز مدیران خودرو مردم مراقب باشید پولو میگیرن به شما دیگه جواب نمیدن اینا مجوز فروش وگمرک ندارن بدهکار گمرک هستن ما که قول خوردیم