موضوعات داغ

برادر ناتنی ام وی ام X55 پرو ؛ کراس‌ اوور ارزان قیمت کایی ژوانجی 2023

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کایی برند زیرمجموعه چری است که تا پیش از این کووین (Cowin) نام داشت. برند کایی مجموعه‌ای از سدان‌ها و شاسی‌بلندها را براساس پلتفرم‌های قدیمی چری تولید می‌کند و هدف کلی آن تولید و عرضه وسایل نقلیه مقرون به صرفه است. جدیدترین محصول این شرکت، کراس‌اوور کایی ژوانجی Kaiyi Xuanjie است که با قیمت پایه 9600 دلار روانه بازار می‌شود.

خودروهای برند کووین در شهرهای درجه سه و چهار چین که درآمد اندکی دارند، به محبوبیت قابل توجهی دست یافتند. در نتیجه چری تصمیم گرفت تا هویت جدیدی را برای این برند تعریف کند تا جوانان با سطح درآمد اندک به خودروهای این برند علاقمند شوند. در نتیجه نام کویین را به کایی تغییر داد و لوگوی آن را نیز از نو طراحی کرد.

ابعاد کایی ژوانجی 4400/1831/1653 میلی متر است و فاصله بین دو محور این کراس‌اوور نیز 2632 میلی‌متر برآورد می‌شود. با توجه به ظاهر خودرو، به نظر می‌رسد که کایی ژوانجی نسخه بازآفرینی شده از نسل نخست ام وی ام X55 خواهد بود.

در کابین Kaiyi Xuanjie دو صفحه نمایش 10.25 اینچی وظیفه نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و مجموعه پشت آمپر را برعهده دارند. فرمان دی کات، نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها، دوربین و سنسور پارک عقب، دستیار پارک خودرو، سیستم کمکی در سربالایی، سیستم نگهدارنده در سرازیری، ورود بدون کلید و سیستم فرمان صوتی برخی از تجهیزات کایی ژوانجی هستند.

کایی ژوانجی

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه کایی ژوانجی با این سطح از امکانات با قیمت پایه کمتر از 10 هزار دلار به فروش می‌رسد. برخلاف ام وی ام X55 ‌نسل اول، کایی ژوانجی به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه 116 اسب‌بخار قدرت و 143 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین برای گیربکس این خودرو از جعبه دنده CVT یا پنج سرعته دستی استفاده شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو کمتر از 7 لیتر در صد کیلومتر است. قیمت کایی ژوانجی با توجه به امکانات و تجهیزات، بین 9600 تا 11900 دلار تعیین شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد