موضوعات داغ

خودروی برقی روسی اولوت i-PRO با محدوده پیمایشی 420 کیلومتر

عکس مطلب اول

کمپانی روسی Evolute به تازگی از سدان i-PRO رونمایی، و به مشخصات اصلی آن اشاره کرده است. این محصول تا پیش از پایان سال جاری، و بعد از نخستین محصول برند نوپای اولوت، یعنی کراس اوور برقی i-JOY روانه بازار می‌شود.

ابتکار جدیدی در ظاهر این ماشین دیده نمی‌شود، چون i-PRO در واقع از روی خودروی برقی دانگ فنگ آئولوس E70 ساخته شده است. البته چند تفاوت جزئی وجود دارد که ایولوت روسی را از خودروی دانگ فنگ متمایز می‌سازد.

خودروی روسی Evolote i-PRO

خودروی روسی از موتوری استفاده می‌کند که در ارزان‌ترین نسخه آئولوس E70 به‌کاررفته است. قدرت و گشتاور این موتور به ترتیب به 163 اسب بخار و 230 نیوتن متر می‌رسد. ولی نسخه چینی با موتور دیگری نیز عرضه شده که علیرغم پیشرفته‌تر بودن، قدرت و گشتاور کمتری دارد (به ترتیب 150 اسب بخار و 210 نیوتن متر). در هر صورت، حداکثر سرعت هر دو موتور به 150 کیلومتر در ساعت محدود شده و شتاب صفر تا صد آن‌ها در مدت‌زمان 9.5 ثانیه اتفاق می‌افتد.

باتری Evolute i-PRO از گران‌ترین نسخه آئولوس E70 گرفته شده که ظرفیت آن به 53 کیلووات ساعت می‌رسد. در صورت شارژ کامل، این باتری می‌تواند از پیمودن مسافتی حدود 420 کیلومتر پشتیبانی کند. با استفاده از یک شارژر سریع، باتری 53 کیلووات ساعتی در عرض 36 دقیقه از شارژ 30 به 80 درصد می‌رسد.

منبع این خبر سایت موتور1 روسیه است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد