موضوعات داغ

لکسوس GX‌ مدل 2023 نسخه بلک لاین، برادر لوکس پرادو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برخلاف لکسوس LX‌ که نسل جدید آن همراه با نسخه جدید تویوتا لندکروزر به بازار عرضه شد، لکسوس GX‌ دچار تغییر نسل نشده است. تویوتا تصمیم گرفته است تا به جای تغییر نسل، نسخه بلک لاین از لکسوس GX‌ را برای سال 2023 به بازار عرضه کند.

سال گذشته لکسوس GX‌ چند بروزرسانی از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز به مانیتور 10.3 اینچی را دریافت کرد. به همین دلیل تغییرات لکسوس GX‌ برای سال 2023 محدود خواهند بود.

تنها 3000 دستگاه از نسخه ویژه لکسوس GX‌ بلک لاین ساخته خواهد شد. این خودرو براساس تیپ پرمیوم شکل گرفته است و در رنگ‌های خاصی عرضه می‌شود که شامل مروارید سفید برجسته و مروارید سبز ابسیدین هستند. جلوپنجره و گلگیرهای عقب این خودرو نیز قطعات تزئینی مشکی رنگ دارند. رینگ‌های 18 اینچی مشکی براق، اسپویلر مشکی و آنتن کوسه‌ای مشکی از دیگر تجهیزات لکسوس GX‌ بلک لاین هستند.

لکسوس GX‌ بلک لاین

تریم داخلی لکسوس GX‌ بلک لاین نیز با نسخه‌های عادی متفاوت است. صندلی‌ها طرح دو رنگ مشکی و خاکستری NuLuxe دارند. همچنین تزئینات چوب خاکستر مات مشکی و دوخت خاکستری را در کابین این خودرو خواهید یافت. لکسوس GX بلک لاین به سانروف پانوراما نیز مجهز شده است.

لکسوس GX‌ بلک لاین به پیشرانه 4.6 لیتری V8 با قدرت 301 اسب بخار و 446 نیوتن متر گشتاور مجهز است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک استاندارد نیز وظیفه به جلو راندن این خودرو را برعهده دارند. قیمت لکسوس GX‌ برای سال 2023 از 57575 دلار آغاز می‌شود و بالاترین تیپ آن یعنی تریم لاکچری، 68230 دلار قیمت دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد