موضوعات داغ

اولین تصاویر چری تیگو 9 ، کراس اوور پرچمدار چری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شایعاتی مبنی بر اینکه چری در حال آماده‌سازی کراس‌اوور تیگو 9 است سال گذشته منتشر شد. سپس معلوم شد که آنها واقعاً روی تیگو 9 کار می‌کنند. اکنون چری تیگو 9 با شماره سریال T26 شناخته می شود. اخیراً تصاویر "جاسوسی" از چری تیگو 9 در وب منتشر شده است. این کراس‌اوور با دستگیره‌های درب جمع‌شونده و ستون D اریب‌دار توجه‌ها را به خود جلب نموده است.

طبق اسناد داخلی لو رفته چری، T26 بر روی پلتفرم T2X ساخته خواهد شد و تنها کمی بزرگتر از تیگو 8 پرو است. ابعاد دقیق این خودرو 4780 طول ، 1920 عرض و ارتفاع 1700 میلی متر با فاصله بین دو محور 2800 میلی متر خواهد بود. چری تیگو 9 در نسخه های 5، 6 و 7 نفره عرضه خواهد شد. زیر کاپوت این کراس‌اوور چری موتورهای 1.6 یا 2 لیتری توربو را بنا به انتخاب مشتری در خود جای می‌ده و با یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک نیروی تولید شده را به محورها انتقال می‌دهد. این کراس‌اوور در دونسخه دیفرانسیل جلو و سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

جالب اینجاست که چری در حال آماده‌سازی یک کراس‌اوور دیگر با کد T26J نیز هست که در واقع نسخه اسپورت تیگو 9 محسوب می‌شود. این چری تیگو 9 اسپورت تنها در نسخه 5 نفره و با یک موتور درون‌سوز 2 لیتری و جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته ارائه می‌شود.

تصاویر جاسوسی چری تیگو 9

در تصاویر رندر چری تیگو 9 چه دیدیم؟

تصاویر رندر توسط اکانت شبکه اجتماعی چینی Weibo Ou Pao Pao تهیه شده است. قبلاً تصاویری از سدان چری آریزو 8 را منتشر کرده که بسیار نزدیک به واقعیت بود. به گفته این پیج، طراحی چری تیگو 9 بر اساس تصاویر جاسوسی و نمای بیرونی Omoda 5 (C5) و تیگو 8 پرو است.

نمای جلویی چری تیگو 9 حالا یک جلوپنجره یک پارچه و بدون قاب داشته که یادآور کراس‌اوور اومودا 5 است. چراغ‌های جلوی تیگو 9 با چراغ‌های LED بلوکی شکل از نور بالا و پایین جدا تشکیل می‌شوند. چراغ‌های راهنما در چری تیگو 9 با نوارهای افقی در زیر چراغ جلو قرار گرفته است. چراغ های مه‌شکن و یک رادار کروزکنترل تطبیقی در پایین سپر جلو دیده می‌شوند. نوشته لاتین نه بر روی جلوی کاپوت نقش بسته است که البته به گفته پائو پائو این موضوع فقط ایده طراحی غیرواقعی و برگرفته از تخیل است.

نمای جانبی کراس‌اوور پرچمدار چری تیگو 9

در نمای جانبی کراس‌اوور پرچمدار می توان دستگیره‌های درب جمع شونده، ستون C کمی شیب دار و خط کاپوت منحنی را مشاهده کرد. در عقب، چری تیگو 9 دارای چراغ ها یکپارچه و خطی است. چراغ‌های توقف و چراغ‌های راهنما در چراغ یکپارچه افقی قرار دارند. سیستم اگزوز تیگو 9 با طراحی معمولی دوتایی است. جالب اینجاست که درب عقب کراس‌اوور پرچمدار همانند رنج‌روور به صورت افقی به دو قسمت تقسیم شده است.

نمای عقب و چراغ های چری تیگو 9

مشخصات فنی چری تیگو 9 نسخه پلاگین هیبریدی

طبق اطلاعات رسانه چینی چری تیگو 9 در نسخه هیبریدی از موتور Kunpeng e+ بهره می‌برد. البته اطلاعات رسمی از در این خصوص منتشر نشده است. با این حال، این امکان وجود دارد که چری واقعاً روی یک نسخه قابل شارژ از کراس‌اوور پرچمدار کار کند. در این صورت چری تیگو 9 یک موتور 1.5 لیتری احتراق داخلی و دو موتور الکتریکی مجهز خواهد و مجموع خروجی این پیشرانه 326 اسب‌بخار 565 نیوتن متر خواهد بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/26
نرم افزار هم اینقدر تند تند آپدیت نمیده چری ۱ ۲۳۴۵۶۷۸۹
1401/5/31
دمت گرم حاجی پکیدم از خنده
واقعا راست میگی الان اندروید تو این ۷ ۸ ماه یه اپدیت زورکی داد
این ده تا ماشین تو این ۷ ۸ مله معرفی کردع
1401/5/26
بیاد ایران بالای ۲۲۰۰ قیمت کارخونشه