موضوعات داغ

سدان خوش استایل چانگان Ruicheng PLUS مدل 2022 با چهره جدید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

رنج محصولات شرکت چانگان از نظر تعداد خودرو قابل توجه است. یکی از آنها سدان Ruicheng است. این خودرو از نظر تجهیزات فنی قابل مقایسه با تویوتا کمری است، اما با قیمت 97.9 هزار یوان (در حدود 430 میلیون تومان).

اما ظاهراً این برای سازنده کافی نبوده است، زیرا یک چانگان Ruicheng Plus مدل 2022 جدید با موتور قدرتمندتر و کارآمدتر به زودی در چین عرضه خواهد شد.

سدان Changan Ruicheng PLUS 2022 یک ارتقاء اساسی دریافت کرده است. شایان ذکر است که نسخه فعلی این خودرو دارای برچسب "CC" است، اما سازنده تصمیم گرفت این نام نامطلوب را به پسوند "Plus" جایگزین کند.

امروز عکس هایی از این سدان جدید چانگان در اینترنت منتشر شده است که رسانه های چینی آن را از پایگاه وزارت صنعت جمهوری خلق چین گرفته اند. این خودرو طراحی شیک دارد که ویژگی های قرض گرفته شده از خودروهای UNI را نشان می‌دهد.

از نظر ظاهری، خودروی جدید بر اساس خودرو Ruicheng CC طراحی شده و با جدیدترین جلوپنجره بدون قاب خانواده چانگان ارتقا یافته است و چراغ‌های جلو در دو طرف تیزتر هستند. در هر دو طرف ورودی های هوا وجود داشته و قسمت عقب خودرو با طرح چراغ عقب از نوع سراسری جایگزین شده و محل قراگیری پلاک خودرو به پایین منتقل شده است.

نمای عقب سدان چانگان Ruicheng PLUS

بر اساس اطلاعات قبلی خودروی جدید به رینگ‌های پنج پره دوبل اسپرت‌تر نیز مجهز شده است. از نظر ابعاد بدنه، خودروی جدید دارای طول، عرض و ارتفاع 4800/1825/1465 (1480) میلی متر و فاصله بین دو محور 2770 میلی متر است.

در بخش طرح داخلی، فضای داخلی خودروی جدید بسیار تغییر کرده است و دکمه های فیزیکی داخل خودرو ساده‌تر شده اند. خودروی جدید از دو صفحه‌نمایش به همراه نمایشگر هدآپ HUD را بهره می‌برد. اهرم تعویض دنده نیز تغییر کرده و دسته‌دنده جدیدی نصب شده است.

نمای داخلی چانگان Ruicheng PLUS 2022

از نظر قدرت، خودروی جدید مجهز به موتور چانگان Blue Whale NE series به حجم 1.5 لیتر مجهر به توربوشارژر با حداکثر توان 185 اسب بخار قدرت است.این پیشرانه با گیربکس 7 سرعته مرطوب دوکلاچه هماهنگ شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/26
همین بیاد ایران میشه یک میلیارد تومن. اینجا سر گردنه است