موضوعات داغ

نگاهی به کراس اوور محبوب نیسان مورانو 2023 ، هیجان‌ انگیزترین شاسی بلند نیسان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس اوور مورانو که در سال 2022 توسط مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها آمریکا انتخاب شده بود، با کمی به روزرسانی با مدل 2023 معرفی شده است. نیسان مورانو با لوگوی به روز شده نیسان را دریافت کرده است و به دنبال آن دو رنگ بیرونی جدید Super Black و Deep Ocean Blue Pearl به لیست رنگ‌های خودرو اضافه شده است.

نیسان مورانو 2023، هیجان‌انگیزترین شاسی‌بلند نیسان

چهار سطح تریم برای نیسان مورانو 2023 ارائه شده است، که با مدل S FWD شروع می شود که با قیمت 33360 دلار بدون احتساب هزینه حمل و نقل مقصد )1295 دلار( به فروش می رسد. سیستم چهار چرخ متحرک 2000 دلار به این رقم اضافه می کند که تقریباً برای این بخش خاص نرمال است. مدل‌های SV ، SL و Platinum لیست آپشن‌ها را تکمیل می‌کنند و هر کدام با سیستم چهارچرخ محرک در دسترس هستند.

هر چهار تریم نیسان مورانو 2023 به یک موتور V6 تزریق مستقیم با قدرت 260 اسب بخار متکی هستند. این پیشرانه شش سیلندر که به یک Xtronic CVT تولید شده توسط JATCO تابعه نیسان مجهز است، 325 نیوتن متر گشتاور را در 4400 دور در دقیقه تولید می کند. تجهیزات استاندارد علاوه بر این شامل چراغ‌های جلو و عقب LED، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی مجهز به NissanConnect، Apple CarPlay، Android Auto، کنترل تهویه مطبوع دوگانه است.

نیسان مورانو 2023

کراس اوور نیسان مورانو توسط سازنده ژاپنی «هیجان‌انگیزترین شاسی‌بلند ما» لقب گرفته است، این خودرو از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و آلیاژهای 18 اینچی بهره می‌برد . همچنین کروز کنترل هوشمند، سنسورهای پارک جلو و عقب، روکش چرم، استارت از راه دور با کنترل تهویه مطبوع هوشمند و گرمکن صندلی‌ها از دیگر آپشن‌های کراس اوور نیسان مورانو 2023 است. اگرچه نیسان در بیانیه مطبوعاتی اشاره ای به آن نکرده است اما در وب‌سایت فروش آنلاین مورانو، نسخه Midnight را با قیمت 38790 دلار با سیستم 2 چرخ محرک جلو و 40490 دلار با سیستم چهار چرخ متحرک ذکر کرده است.

تریم داخلی نیسان مورانو 2023

همانطور که از اسمش پیداست، شما در نسخه SV به علاوه تریم رنگی مشکی را در قسمت پایین سپر جلو و عقب دریافت می کنید. نشان Midnight Edition مشخصه این تیب است که بر روی آن درج شده است. در تیپ SL دارای آلیاژهای 20 اینچی، صندلی‌های چرمی، نمایشگر هوشمند در اطراف، نورپردازی LED محیطی و تشخیص علائم ترافیکی است. لیست آپشن‌ها در نسخه پلاتینیوم با موارد مانند رینگ‌های جدید، مونروف پانوراما متشکل از دو پنل، خدمات NissanConnect مجهز به SiriusXM با دسترسی آزمایشی به بسته‌های Select و Premium Plus نیسان، سردکن صندلی‌های جلو، و همچنین چرم نیمه آنیلین با دوخت طرح الماس تکمیل می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد