موضوعات داغ

کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV محصول جدید ایران خودرو دیزل معرفی شد + تصاویر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کامیونت باری آترین پلاس محصول جدید ایران خودرو دیزل طی مراسمی امروز با حضور مدیران ارشد این مجموعه، اصحاب رسانه و جمعی از مدعوین رونمایی شد.

کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV با ظرفت 6 تن به عنوان جدیدترین محصول ایران خودرو دیزل از یک موتور 4 سلیندر خطی CUMMINS ISF 3.8 S 5154 با حجم 3760 سی سی بهره می‌برد. این پیشرانه توان تولید 154 اسب بخار در 2600 دور در دقیقه و 500 نیوتن متر در 1200 تا 1900 دور در دقیقه را دارا می‌باشد. استاندارد آلایندگی این پیشرانه EURO5 EEV است و سیستم سوخت‌رسانی آن از نوع انژکتوری مجهز به توربوشارژر و اینترکولر است.

توان تولیدی پیشرانه کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV از طریق یک گیربکس دستی ساخت ZF-6S-500 با 6 دنده جلو و یک دنده عقب مجهز به سیستم کلاچ تک صفحه‌ای خشک با عملکرد هیدروپنوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

کامیونت باری آترین پلاس محصول جدید ایران خودرو دیزل

فرمان کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV از مدل HEMA یا ZF8090 و مجهز به سیستم هیدرولیکی است.

محصول کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV از سیستم ترمز دومداره پنوماتیک بهره می‌برد. ترمز جلو و عقب از نوع دیسکی برای هر دو محور سات و مجهز به سیستم‌های ABS،EBD،ASR و LSV است. سیستم ترمز کمکی این کامیونت از نوع ترمز موتور(خفه کن) با فعال‌کننده پنوماتیک است. سیستم تعلیق در محور جلو و عقب از نوع فنر تحت به اضافه کمک فنر تلسکوپی است. تایرهای رادیال تیوبلس با سایز 17.5 اینچی 215/75R و رینگ‌های فولادی یک تیکه نقطه تلاقی خودرو با سطح جاده خواهد بود.

فاصله محوری کامیونت باری ایران خودرو 3820 میلیمتر است. طول کل 6900 میلیمتر، عرض 2200 میلیمتر و ارتفاع آن 2360 میلیمتر است. حداکثر سرعت این کامیونت 110 کیلومتر در ساعت است. قطر حرکتی در این محصول برابر با 15.5 متر است و توانایی بالاروی از شیب تا 37 درصد را دارا است. وزن ناخالص مجاز در کامیونت باری آترین پلاس 6000 کیلوگرم و وزن خالص 2900 کیگوگرم است.

فضای داخلی کامیونت باری آترین پلاس

کابین کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV از نوع یک و نیم کابین است و از سیستم تعلیق مکانیکی به همراه لاستیک‌های ضربگیر بهره می‌برد. کابین آترین پلاس قابلیت برگردان دستی با زاویه بسیار مناسب جهت دسترسی تعمیراتی را داراست. ظرفیت تعداد سرنشین‌های این کامیونت 3 نفر است و صندلی راننده قابل تنظیم است.

کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV

در بخش تجهیزات و امکانات کامیونت باری آترین پلاس EURO 5 EEV مجهز به سیستم تهویه مطبوع، شیشه بالابرهای برقی، کروز کنترل، چراغ روشنایی در روز، چراغ مه شکن، دوربین دید ۳۶۰ درجه به صورت آپشنال، جدا کننده آب و روغن از مدار باد به صورت اتوماتیک، فیلتر آبگیر مدار سوخت، فیلتر خشک کن مدار باد، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی و درگاه AUX و بلوتوث، نشانگر دیجیتالی پشت فرمان و گارد جانبی و عقب است.

سیستم برقی کامیونت آترین پلاس ۲۴ ولت بوده و دارای دینام ۲۸ ولت ۷۰ آمپر است. برای این کامیونت ت نصب دو باتری ۱۲ ولت حداقل ۸۸ آمپر ساعت لازم است.

این محصول در آبان امسال به تولید انبوه خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد